Кількість автомобільних аварій в Україні продовжує зростати – за перші півроку в країні сталося 76 622 аварії, що на 4400, або 6%, більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Такі дані статистики управління безпеки дорожнього руху Нацполіції. У поліції кажуть, що ситуацію виправлять нові дорожні патрулі, які почали роботу місяць тому, повідомляє "Сегодня".
ДОРОГИ І ХАМСТВО
У своєму звіті Нацполіція зазначає, що зараз відбувається в середньому 423 аварії на добу (замість 397 минулого року). Найбільший приріст ДТП у відсотковому співвідношенні стався в Миколаївській, Львівській та Тернопільській областях, а помітно знизилася аварійність лише в Луганській, Рівненській та Полтавській областях. Стосовно причин, то вони залишаються традиційними для останніх років: перевищення швидкості, порушення правил при обгоні, проїзді перехресть, їзда в п'яному вигляді. У всіх областях, крім Сумської, Одеської та Дніпропетровської, стало більше ДТП з постраждалими, де причиною були погані траси. Водночас найрідкіснішими причинами аварій поліція, як і в минулі роки, називає порушення ПДР погоничами тварин (один випадок за півроку), порушення правил буксирування (три випадки) і поява на дорозі п'яних пішоходів (43 випадки). Крім того, в деяких регіонах незначно зросла кількість ДТП, які сталися з вини дітей.
Плачевну статистику в Нацполіції пояснюють просто: між ліквідацією ДАІ та появою нової дорожньої поліції пройшло майже два роки, тому ті водії, які схильні до порушень, розслабилися ще більше.
"Це могло стати однією з причин. Адже багато водіїв думають: немає даішника, значить, можна бути свинею. Все це могло вплинути на статистику", – говорить один з радників голови МВС Іван Варченко.
Крім того, в Нацполіції нарікають, що частина ДТП сталася не з вини водіїв або відсутності на трасах дорожніх поліцейських. "Багато аварії пов'язані з поганим станом доріг, і це також треба враховувати", – додає Варченко. Незважаючи на приріст числа ДТП, поліцейські запевняють, що ситуація з аварійністю покращиться. "У червні запрацювала дорожньо-патрульна поліція, і скоро будуть перші результати", – говорить Варченко.
Багато опитаних нами водії розповіли, що зараз часто спостерігають на трасах і хамство від "колег", і дилетанство в управлінні транспортом, а в комплексі з і так поганими дорогами ситуації часто стають аварійними."Лихачів розвелося як ніколи! Я вже 20 років за кермом, прекрасно знаю місто, але останнім часом став їздити ще обережніше", – поскаржився нам киянин Михайло Бабій.
2600 МИСЛИВЦІВ ЗА ПОРУШНИКАМИ ПДР
Сьогодні виповнився місяць, як в Україні почали працювати перші наряди дорожньої поліції. У перші дні на службу заступили близько 70 осіб, до кінця року в планах у МВС – відправити патрулювати траси майже 2600 поліцейських (324 патруля). Головною їх відмінністю від колишньої ДАІ в МВС називають те, що вони не ховаються в "засідках", а постійно перебувають у русі, стежачи за порядком на дорогах.
Одне з головних порушень ПДР, перевищення швидкості, нові інспектори фіксуватимуть за допомогою камери, встановленої в автомобілі.
Вони повинні з'явитися не раніше осені. За словами керівництва патрульної поліції, дорожні копи стежитимуть за порядком на 9800 км. У відомстві уточнюють, що нові вартові доріг практично нічим не відрізнятимуться від патрульних поліцейських. У них така ж форма і зарплати (близько 10 тис. грн), але "на озброєнні" є "льодяники" – жезли з колом на кінці замість гаішних смугастих.
Втім, вчора про будь-які істотні підсумки роботи дорожньої поліції в Нацполіції розповісти не були готові, але пообіцяли зробити це найближчим часом. Уточнили лише, що ці поліцейські зараз патрулюють чотири великих траси України, на черзі – ще стільки ж
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами