Відсьогодні, 30 червня 2020 року, в МОН розпочали роботу консультативні телефонні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно, пише ІА АСС з посиланням на МОН.
Звернувшись на консультативні телефонні лінії чи особисто у приймальню громадян, вступники зможуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти.
Читайте ще: Впливовий АССпект: Роман Петришин – про вступну кампанію, наглядову раду та закриття факультету
«Ми активно комунікуємо питання вступу і особливо тих змін, які відбулись через карантин та зміщення строків вступної кампанії. На сайті МОН створено окремий розділ, де вступники можуть знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіки, документи тощо. Крім того, з початку року ми оперативно даємо відповіді на всі питання через сторінку ВСТУП 2020 на Facebook. Також на каналі МОН в YouTube буде розміщено серію відеороз'яснень щодо особливостей цьогорічного вступу», – зазначив генеральний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН Олег Шаров.
Приймальня громадян працюватиме у приміщенні Міністерства освіти і науки за адресою м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 у пн-чт 9:00 – 18:00, у пт 9:00 – 16:45.
Дивіться нас на YouTube
Гаряча лінія МОН — 0 800 50 45 70 (БЕЗКОШТОВНО!);
Урядовий контактний центр — 1545;
Для вступників з ТОТ — 0 800 50 44 25;
Щодо роботи електронних кабінетів та подання електронних заяв:
Питання щодо документів про повну загальну середню освіту:
Питання щодо сертифікатів ЗНО:
Вступ до закладів професійної освіти:
З питань порушення вимог законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти:
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами