Про це повідомляється на сторінці Міністерства охорони здоров’я України, пише Медіа агентство АСС з посиланням на Громадське.
Отримуйте новини в Telegram
Національна служба здоров’я сплачує закладам за послуги на основі даних, які вони вносять до електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ). Утім, за відсутності електропостачання та інтернету лікарі не матимуть доступу до системи. У такому разі медзакладам дозволено використовувати паперові бланки.
Паперовий рецепт виписується на рецептурному бланку. Він має містити інформацію про медзаклад, лікаря та пацієнта. У рецепті лікар має підкреслити, чи препарат буде повністю безоплатний для пацієнта, чи з доплатою. Сам лікарський засіб виписується за міжнародною непатентованою назвою (МНН) і не більше трьох найменувань на один рецепт.
Лікар має засвідчити рецепт своїм підписом та печаткою. У такому разі аптека видасть лікарський засіб пацієнту за паперовим рецептом та облікує його. Національна служба здоров’я відшкодує аптеці гроші за відпущені ліки.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
Також у разі відсутності інтернету як лікар первинки, так і лікар-спеціаліст може видати паперове направлення. Потім під час внесення даних про послугу лікар має зазначити у системі, що направлення було паперове.
Так само дозволено оформлення лікарняного на відповідному паперовому бланку. Якщо ж у закладі відсутні бланки, за рішенням керівника, дозволяється використовувати звичайний аркуш паперу.
Утім, протягом п’яти робочих днів медзаклад все ж таки має внести надану послугу до електронної системи.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами