На вулиці болото замість снігу, на душі погода трохи схожа і зовсім немає відчуття свята. Якщо це про вас, то Еспресо.TV підготували свіжу порцію різдвяних реклам, які повернуть віру у свята та диво.
Злий брат Санти
У новорічній рекламі від відомого бренду H&M йдеться про злого брата Санти, який поцупив усі різдвяні подарунки. За сюжетом, маленька дівчинка має провчити лиходія та знову навчити його бути добрим.
В трьохвилинному ролику зіграли відома хіп-хоп виконавиця Нікі Мінаж та актор Джессі Вільямс, які перетворились на чарівних фей.
Читайте також: Як правильно сказати дитині чи існує Дід Мороз
Ролик став шалено популярним в мережі. Лише за три тижні він зібрав майже 16 млн переглядів на YouTube.
Ведмедик Падінгтон повертає подарунки
Бренд одягу Marks&Spencer розповіли нову історію про відомого казкового героя ведмедика Паддінгтона.
За сюжетом, ведмедик зустрічає грабіжника на даху свого будинку. Падінгтон приймає його за Санту і береться допомагати йому розносити подарунки, не здогадуючись, що вони крадені.
Вони ходять по будинкам, з'їдають печиво та навіть стають зірками на місцевому телебаченні. Відео набрало 6,7 млн переглядів на YouTube.
Про монстра під ліжком
Різдвяні реклами відомого британського магазину John Lewis кожного року стають хітом YouTube.
Цьогоріч вони розповіли історію маленького хлопчика, під ліжком якого з’явився монстр і заважає йому спати. Після кількох безсонних ночей вони дуже скоро стають друзями.
Режисером ролика став Мішель Гондрі - автор відомого фільму “Вічне сяйво чистого розуму” та власник “Оскара” за найкращий сценарій.
Казка про сучасну Попелюшку
Попелюшка на сучасний лад від бренду Debenhams. В центрі сюжету класична історія: хлопець зустрічає дівчину, точніше майже зустрічає, бо вона втекла до того, як вони встигли познайомитись.
Жінка, поспішаючи, загубила свою туфельку. Після обидва герої написали пост про втрату та знахідку у мережі та залучили інших до пошуку. Така собі новорічна казка через призму соціальних мереж.
Реклама про життя перед Різдвом
Скоро канікули та свята, а це означає, що пора вирушити до справді магічного місця - торгового центру.
Виробник автомобілів Audi представив альтернативну різдвяну рекламу, яка показує те, що залишається за кадром щасливого свята.
За сюжетом, двоє чоловіків спершу змагаються за місце на парковці, а потім зустрічаються знову. У магазині іграшок залишився останній екземпляр іграшки, за якою вони прийшли. Змагання починаються знову.
Кохання морквинок
Кевін-морква приїхав на Різдво та зустрів когось дуже особливого. Він намагається пролізти крізь святковий стіл і раптом рятує морквинку Кейт від зеленого горошку, який цілився просто у неї.
Реклама від німецької мережі магазинів Aldi показала, що між овочами теж може спалахнути любов. Відео набрало на YouTube вже понад 2,5 млн переглядів.
На Різдво усі рідні
Різдвяна чорно-біла реклама мережі продуктових магазинів Waitrose. За сюжетом, незнайомці застрягли в милому пабі і не можуть звідти вийти, адже двері замело снігом. Вони разом починають готувати святкову вечерю та проводять цей вечір разом.
Як зазначають автори реклами, вони хотіли показати, що Різдво - це найкращий період, щоб зібратись разом та провести вечір в компанії рідних.
Магічна реклама від ВВС
Історія від відомої служби новин показує, як важливо розділяти важливі моменти з рідними людьми. В центрі сюжету - маленька талановита дівчина, яка дуже любить танцювати та її вічно заклопотаний батько.
Школярка невдовзі має виступити на шоу талантів та дуже хвилюється. Однак в потрібний момент їй на допомогу приходить батько.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами