Дослідники з'ясували, що жінки більш схильні порівнювати себе з подругами, аніж із жінками, яких бачать у рекламі, по телевізору тощо. І коли це відбувається у соцмережах, то порівняння не на свою користь ранить людину більше.
Про це пише The Guardian.
Як повідомляють експерти, побачивши чиєсь гарне фото в Facebook та Instagram, жінки частіше сідають на дієту або починають займатися спортом. Це при тому, що більша частина учасниць опитування не мала зайвої ваги.
"Селебріті можуть здаватися більш далекими, а їхня зовнішність – менш досяжною порівняно з зовнішністю людей, із якими ви працюєте чи яких регулярно бачите", - зазначає керівник дослідження Жасмін Фердоулі з Центру емоційного здоров'я при сіднейському Університеті Маккоурі.
Проблема негативного впливу на самооцінку пересічних людей зображень худих моделей та відфотошоплених красунь у журналах існує впродовж десятиліть, але дедалі більше тривоги в спеціалістів нині викликають соцмедіа. Варто враховувати й те, що й там далеко не всі фото - правдиві.
Приблизно 70% жінок 18-35 років регулярно "покращують" власні фото, перш ніж їх запостити. Те саме робить половина чоловіків цієї вікової групи, повідомила американська організація Renfrew Center Foundation, що спеціалізується на боротьбі з розладами харчової поведінки.
Власне, деякі моделі сучасних смартфонів уже автоматично роблять своїх власників "красивішими" на фото, згладжуючи недосконалості.
Здавалося б, пропаганда здорового харчування та спорту в соцмережах - це добре і правильно. Але, нагадаємо, експерти називають і негативні сторони цього.