Про це повідомляє Медіа агентство АСС з посиланням на 24 канал.
Американська преса оцінює такий крок як значний відступ для бренду, що став символом глобалізації у всьому світі. Але це не єдина компанія, яка залишила росію під тиском співробітників та споживачів. У країні-окупантці відмовились вести бізнес на крові також інші відомі бренди: Starbucks, Yum Brands, KFC і Pizza Hut. Багато співробітників та активістів домагалися повного скорочення їх штату.
У березні McDonald's приєднався до них, закривши ресторани спершу на невизначений термін. При цьому були повідомлення, що співробітників не звільняли і їм навіть залишили зарплатню.
Виконавчий директор McDonald’s Кріс Кемпчинські констатував, що це питання є складним і має глибокі наслідки.
Компанія планує продати свій бізнес місцевому покупцю. У ресторанах більше не будуть використовувати назву, логотип чи бренд McDonald's. До повного закриття працівникам будуть платити зарплату і старатимуться, щоб у них в майбутньому була робота з потенційним новим власником.
У результаті цього кроку росія зафіксує втрати від 1,2 до 1,4 мільярда доларів і матиме втрати від надходження іноземної валюти.
Читайте також: Українська ІТ-компанія створила сервіс, що виявляє приховані зв'язки з росією
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами