Лише в половині з 53-х країн Європейського регіону ВООЗ були вжиті заходи щодо обмеження такої реклами. Про це йдеться в новій доповіді ВООЗ, пише Експрес..
Попри одноголосно ухвалені ще в 2010 році рекомендації ВООЗ для країн щодо регуляції реклами продуктів та алкоголю, лише половина країн європейського регіону вжила певних заходів. Водночас дітей досі оточує реклама продуктів із високою місткістю жирів, солі та цукру.
Читайте ще: Які продукти небезпечно їсти перед сном
«Незважаючи на переконливі докази того, що маркетинг продуктів з високим вмістом жирів, солі і цукру негативно впливає на харчові звички дітей і сприяє їх ожирінню, багато країн не поспішають впроваджувати рекомендації», – йдеться у доповіді ВООЗ.
Також експерти організації наголосили, що в більшості наявних норм та законів наголошується лише на ТБ-рекламі, хоча маркетинг діти бачать і в інтернеті, і на полицях магазинів.
Крім того, у ВООЗ вважають, що наявні обмеження щодо реклами у більшості випадків захищають дітей до 12 років, хоча підлітки також підпадають під негативний вплив.
Вам буде цікаво: Готуємося до холодів: рецепти традиційних українських зігріваючих напоїв
«Більш того, не у всіх країнах введені ефективні системи класифікації продуктів харчування, які покликані служити критерієм їх оцінки з точки зору впливу на здоров’я», – підкреслюють експерти ВООЗ.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами