Для того, щоб місто Чернівці зберегло повітряні ворота, потрібна допомога держави. Про це програмі Суть Речей на Радіо 10 розповіли депутати Чернівецької міської ради. Летовище для того потребує реконструкції злітно-посадкової смуги та аеровокзалу. Місту таки витрати не по кишені, пише ІА АСС.
Василь Максимюк, депутат Чернівецької міської ради:
«Щодо аеропорту, досить складне питання, ми бачимо, що з кожною зміною влади, нове бачення щодо аеропорту. Ще Арсеній Яценюк, коли був Прем’єр-міністром, говорив, що це будуть 4 експериментальних аеропорти в Україні, де держава виділить кошти на реконструкцію злітно-посадкових смуг і вони будуть повністю реконструйовані за бюджетні кошти. Ми бачимо, що цього не сталося. Зміна влади принесла те, що нам говорять, що його потрібно віддати у концесію.
Моя суб’єктивна думка говорить про те, що звичайно для бюджету міста – це досить важка ноша. Дивлячись вже багато років за його діяльністю, сам аеропорт навіть не буде покривати свою значну частину витрат, яка необхідна. Потрібно піднімати питання виключно на державному рівні. Якщо в держави не буде коштів, а там, окрім смуги, потрібні ще значні кошти для придбання обладнання, необхідних транспортних засобів. Для того, щоб був сертифікований Міжнародний аеропорт, для прикладу, повинен бути автомобіль, який перевозить людей з інвалідністю від літака до терміналу, окремий автомобіль, який дозволяє транспортувати екіпаж літака. Якщо ми хочемо, щоб аеропорт був міжнародним. Якщо у держави не буде коштів, то звичайно, це тільки передавати у концесію, у приватні руки, але обговорювати на яких умовах».
Депутат погоджується з думкою, що аеропорт у Чернівцях потрібно зберегти. Адже з містом наразі досить складне транспортне сполучення.
Якщо держава допоможе, ми зможемо зберегти аеропорт
Віталій Гавриш, депутат Чернівецької міськради:
«Два роки тому міська рада багато робила для того, щоб зберегти і залишити аеропорт. Були виділені близько 30 мільйонів гривень на закупівлю транспорту: це був новий пожежний автомобіль, автомобіль для автономного запуску літаків. крім того, були виділені гроші на відновлення світло-сигнальної системи для того, щоб клас аеропорту міг піднятися по класифікації ICAO, щоб могли приймати літаки в гіршу погоду. Але в цілому питання залишилося.
Тут не політичні, а економічні питання. Тому що насправді безпосередньо з Чернівців могли запустити деякі рейси в інші міста, в інші країни, але враховуючи те, що в нас в Україні тільки одна українська компанія і для неї пріоритетом у своїй більшості було все з Києва. Тобто вони вирішили таким чином, що Чернівці – це зранку вилетів, а в Києві собі пересідай і лети кудись далі.
Якщо держава допоможе, то ми зможемо зберегти аеропорт, якщо ні, місто однозначно не зможе ні забезпечити ремонт смуги, ні забезпечити в цілому утримання аеропорту. Там щомісячні постійні витрати у вигляді зарплати і дійсно той персонал, який є, це люди, які збереглися, змогли обслуговувати і рейси, які літали і аеропорт в цілому.
Питання концесії насправді розглядається не перший рік. Приїжджали сюди фахівці Світового ранку, коли розглядалися варіанти 4 аеропортів. Це було роки півтора тому. Уряд вирішив забрати собі смуги, залишити аеровокзали, але на сьогодні дійсно варто констатувати, якщо ми не отримаємо підтримку від обласної та державної влади для Чернівецькому аеропорту, то може бути ситуація плачевна. І ми сподіваємося, що не залишимося без аеропорту, враховуючи те, що у нас обмежене залізничне сполучення.
Наші новини є у Facebook
Протягом останніх двох років ми зверталися щодо залізничного сполучення і мої колеги в обласній державній адміністрації також писали такі самі звернення. І торік продовжили потяг, який їде з Івано-Франківська і ще один потяг додали, тобто з Чернівців до Києва було 3 потяги, якими можна було добратися. І це вже якимось чином компенсувало принаймні ту нестачу, бо дійсно не вистачало місць. Люди хотіли їхати і не було можливості. Але потяги їхали довго: від 12 до 16 годин».
Читайте також: Обмеження у польотах: як це відобразилося на чернівецькому летовищі та чи переживе підприємство кризу
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter