Слухач: мене цікавить щодо інклюзивної освіти.
Олена Кузьміна: Ми говоримо про те, що у нас минулоріч, якщо порівняти, у 58 класах було організовано інклюзивне навчання, у 18-ти школах. Крім того у 15-ти групах дошкільних навчальних закладах. На сьогоднішній день у нас 91 клас інклюзивний, де навчається 101 дитинка з особливими освітніми проблемами, це 22 школи, і 42 групи ДНЗ у 25-ти ДНЗ, де навчаються 43 таких дитини. У нас є ще поняття, як індивідуальне навчання, 104 учні навчаються на індивідуальній системі навчання. Цьогоріч, і минулого року з освітньої субвенції пішли гроші на оснащення кабінетів інклюзивної освіти. Все закуплено. І оргтехніку, і спецобладнання, і комп’ютери, і дидактичний матеріал. Відкритий інклюзивний центр, де здійснюється така діяльність, щоб діткам буле легше, цікавіше.
Читати ще Невчасні закупівлі та класи, що не вміщують парти: проблеми з НУШ у Чернівцях
Людмила Григорчук: Як ставляться дітки до особливих учнів? Дуже важливо, я пам’ятаю, говорили, що така система важлива і для тих,і для тих.
Олена Кузьміна: Є розуміння у дітей, підтримка, поки не була запроваджена інклюзивна освіта, вони теж навчалися в школі, якщо батьки хотіли. Коли я була вчителем, у мене постійно були такі дітки. Вони були на загальних умовах. Тепер є асистент вчителя, додаткова увага, додаткові програми. Тому такий процес для вчителів абсолютно не новий. Це позитивна справа і чим раніше ми починаємо роботу на такому рівні - тим краще.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами