В програмі "Суть Речей" в.о. голови Асоціації перевізників Чернівців Микола Альбота розповів, чому чернівчани так довго чекають свого тролейбуса
Людмила Григорчук: Пане Миколо, всі про транспортний колапс говорять не перший день, біда велика, але я не чую змін. Чого хочуть конкретно перевізники, які зміни їх би влаштували, щоб вони продовжили працювати ще краще, ніж раніше?
Микола Альбота: Проблема транспортна в місті Чернівцях надвелика. Я вам скажу, буквально ще 8 років тому в Чернівцях на лінію виїжджало 90 тролейбусів. Коли стався цей колапс, мені стало цікаво, я став аналізувати всю ситуацію, моніторити по Чернівцях. Ви розумієте, я керував тролейбусним підприємством, я дістав інформацію просто. Наприклад, в минулий четвер, заплановано 52 тролейбуси, щоб вони вийшли на лінію, вийшло на лінію 49, а через годину 29 повернулося в парк через поломки. Скажіть будь ласка, чи можуть витримати маршрутки таке навантаження? Звичайно, що ні. Плюс, припідноситься в місті Чернівці так, якщо маршрутка поламалася і вернулася в парк на ремонт, то це демонстрація або шантаж, а якщо повернувся тролейбус, то це планова поломка і біда.
Людмила Григорчук: Але перевізникам хіба це не краще, коли у них більше людей їздить?
Микола Альбота: Воно би так і було, якби не було програми, скільки виїжджає на маршрут. Маршрут на лінії має, допустимо, кількість графіків. Він не може виставити більше. Для того, щоб не заважати тролейбусам. Такий закон розподілення. Коли тролейбусів немає, то в маршрутці виламують двері і вона повертається в гараж. Їх лишається ще на одну менше. І проблема пішла за проблемою. Тепер наступна проблема. Перегруз автобуса і ями, які є в місті, можете собі уявити, де міст Isuzu лопнув. Це основа у Богданів. А вони дуже якісні.
Нагадаємо, Чернівчани вимагають купити нові тролейбуси місту, українського виробництва
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами