Сьогодні у Чернівцях проведуть громадське обговорення проекту модернізації електротранспорту Чернівців за рахунок залучення кредитних ресурсів ЄБРР та грантових ресурсів ЄС.
У панельній дискусії братимуть участь представники ЄБРР, фахівці КП «Чернівецьке тролейбусне управління», економісти, фінансисти, юристи, фахівці банківського сектору, а також представники міста Івано-Франківськ, яке скористалося цим проектом для оновлення електротранспорту, вітчизняних виробників тролейбусів. До участі в обговоренні запрошені депутати міської ради, представники громадськості, чернівчани.
В програмі "Суть Речей" заступник міського голови Володимир Середюк та громадська діячка Тетяна Лебухорська обговорювали проблему електротранспорту
Людмила Григорчук: Розкажіть, що ми зараз можемо собі дозволити змінити?
Володимир Середюк: На сьогоднішній день ми просто можемо чекати, 20 січня проведуть громадські слухання про кредит, там буде прийматися остаточне рішення, на січневу сесію планується винесення питання кредиту. Тоді вже можна буде формувати якісь кроки наступні. Зараз говорити про щось більше, я думаю, що проблемніше. Зараз можна говорити про те, що продовжувати роботу в купівлі беушних тролейбусів. Щодо купівлі нових, в певній кількості, то також можна було б на сесії міської ради цього добитися. Щодо кардинальних змін, про купівлю 30 тролейбусів через кредит ЄБРР, я не можу сказати, чи буде таке рішення прийняте. Тут уже буде багато залежати від депутатів і від громадськості, чи будуть люди активні на громадських слуханнях.
Вам буде цікаво: GPS-датчики в маршрутки не поставлять при тарифі 3 гривні. Тільки після подорожчання
Тетяна Лебухорська: Однією з важливих, позитивних рис Чернівців у плані мобільності є збереження електротранспорту. Трамваї у нас також були, якби вони були досі, ми може б жваво у них вкладали гроші. Є багато думок, що трамваї, можливо, б для Чернівців були б кращими, ніж тролейбуси. Тролейбуси ми зберегли, але погано. Можна було б краще. Роки не оновлювався транспортний парк. Це означає, що не йшлося про розвиток, а лише про те, що головне пережити тепер, а там як буде… Тролейбуси для Чернівців є стратегічний транспорт. По-перше, це єдиний вид комунального транспорту, ну, ще є перший маршрут, який обслуговується ЧТУ.
Але в цей транспорт може місто вкладати гроші, розвивати, може саме приймати рішення, як цей транспорт має розвиватися. Як ми почули в першій частині передачі, то з приватними перевізниками ми цього не можемо робити. Як з тим GPS. Роки ми їх чекаємо, домовляємося, і роки їх не маємо. Який поточний стан зараз, всього 78 тролейбусів, з них 52 виходять на лінію. 20 вже не придатні для використання. За їхніми даними, близько 30 тролейбусів ще мають термін використання ще один рік. Треба віддати належне тим технічним фахівцям, які працюють в тролейбусному управлінні, як би ми не дивилися на ці тролейбуси, які вони б нам не здавалися страшними, але вони є, і вони їдуть. Але так не буде вічно. Наразі маємо загрозу, що близько 30 тролейбусів в 2017 році можуть просто зійти з лінії. Тоді замість 52 додасться ще 10, які закупили і вийдуть на лінію. Але зніметься 30. Погоджуюся з паном Володимиром, що у нас шлях один – комбінувати придбання вживаних тролейбусів і купувати нові. Але як їх купувати? Мені дивно, чому я не почула від заступника міського голови його думку, чи погоджується він брати кредит, чи ні.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами