В програмі "Суть Речей" заступник міського голови Володимир Середюк та громадська діячка Тетяна Лебухорська говорили про забезпечення транспорту GPS-датчиками.
Тетяна Лебухорська: Варто GPS купити, поставити й слідкувати де техніка притиральна в місті працює. Хмельницький, здається, має онлайн-систему. Вони дають графік прибирання вулиць і координати, де кожен мешканець може зайти і побачити, де зараз знаходяться ті машини. Ми, може б, навіть, на бензині трішки зекономили.
Читати ще Чернівчан закликають долучитися до обговорення проекту модернізації міського електротранспорту
Володимир Середюк: Щодо GPS – я двома руками підтримую ініціативу. Банальну річ скажу: питання фінансування таких речей і закладення коштів на придбання GPS. І справа не тільки в придбані, їх треба обслуговувати, потрібні інформаційні ресурси, єдину платформу, де можна буде побачити. На сесії міськради прийняли доручення прорахувати ціну питання. Думаю, найближчим часом одержимо результат. Це контроль за використанням паливно-мастильних матеріалів та сипучої суміші.
Тетяна Лебухорська: Аби не виїжджати на дорогу, можна б використати GPS, якби вони були на громадському транспорті: відстежуючи швидкість руху громадського транспорту по тій чи іншій вулиці можна зробити висновки про те, наскільки прочищена дорога. Звичайно, є ще трафік, але я веду до того, що потрібно думати про розвиток і використання тих можливостей, технологій.
Володимир Середюк: Це вже не ідея, а реалізація. Тролейбуси всі забезпечені GPS вже давно. У договорі з приватними перевізниками є чіткий пункт щодо забезпечення ними GPS-приладів із наданням доступу. Щодо термінів: при тарифі 3 гривні вони цього не зроблять. Варіанти: розриваємо договір з перевізниками. Простий приклад: 19 маршрут. До моменту проведення конкурсу, пропонували: робіть з ним, що хочете. Забезпечте тільки перевезення пасажирів. Жодного бажаючого, хто хотів би на це піти. Поки не буде конкурентного ринку, про такі речі говорити дуже важко. З перевізниками є домовленість стосовно цього: усі соціальні значущі маршрути вони повинні забезпечити GPS-датчиками до кінця лютого. По всіх інших – мова стане відразу після перегляду тарифу. Тоді ми зможемо на це розраховувати.
Людмила Григорчук: Якщо сьогодні піднімуть тариф до 5-ти гривень, скільки часу вони матимуть, щоб виконати умови.
Володимир Середюк: якщо підвищать тариф, то за півтора місця вони встановлять GPS.
Тетяна Лебухорська: домовленість стосувалася будь-якої суми, чи тільки 5-ти гривень? Якщо буде менше 5-ти гривень, GPS буде?
Володимир Середюк: на сьогодні, по розрахунках, про 5 гривень мова навіть не йде про оновлення транспорту. Вони пропонують 6, 7 гривень –тариф. Але принципова була позиція про те, що 5 гривень – це максимум. Далі ми рухатися не можемо. Тариф наздоганяє розвиток. Навіть з тарифом у 5 гривень мова не йде по оновлення транспорту. Мова йде про можливі пільгові місця на несоціальних маршрутах, встановлення GPS, обслуговування, щомісячна абонплата.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами