З настанням зими, особливо після снігопаду, мене все частіше став насторожувати факт заїзду на заправку не раз в 5 днів, а раз у 2 дня. При цьому думки мучили все більш похмурі — з машиною щось не так або з бензином. Після ретельного «колупання» в мізках, розумію — витрата дійсно збільшився і це цілком зрозуміло, адже взимку до звичайного списку факторів, додаються ще багато пунктів -включений прогрів двигуна тощо …
Отже, на що і куди «йдуть» літри з бензобака взимку. Давайте розберемося.
1. Прогрівання двигуна
Хоч з цього приводу дебати не припиняються вже багато років, прогрів двигуна був і залишається. При цьому процес вимагає пального. В середньому через попереднiй прогрів автомобіля взимку витрата збільшується на 7-10%.
2. Енергозагруженность автомобіля
Піч, обігрів заднього скла, підігрів сидінь і знову мінус в баку. Як пишуть фахівці, енергозагруженность автомобіля значно впливає на витрати пального. Якщо Ви включили одночасно ближнє світло фар, пічку і додаткове освітлення, то приготуйтеся розпрощатися додатково з 10% палива. Включений обігрів заднього скла додасть ще 5% до загальної витрати. Знайте, що включене ближнє світло фар збільшує витрату палива приблизно на 0.1 л на 100 км пробігу. З першого погляду — це нікчемна кількість, але уявіть, скільки кілометрів ми проїжджаємо за рік і сума здасться не настільки вже й маленькою.
3. Зимова гума
Від того, яка гума встановлена на колесах, сильно залежить кількість палива, спожите Вашим чотириколісним другом. Як шина відштовхує воду і сніжну кашу, наскільки добре «чіпляється» за сніг і лід — всі ці тонкощі так чи інакше впливають на витрату палива взимку. Зрозуміло, важливим фактором залишається зношеність покришок.
До речі: Знижений тиск в шинах також є однією з причин підвищення витрати палива. Приблизно на 3-4%. Так що вже не забувайте періодично перевіряти тиск. Для більшості шин сучасних автомобілів оптимальним є тиск 2 атм.
4. Простий в зимових пробках
Якось так повелося, що взимку пробок куди більше ніж влітку. Скільки саме палива витрачається в пробках — підрахувати неможливо.
5. Швидкість руху
Взимку швидкість руху зазвичай нижче ніж у літній період або міжсезоння. Знову ж на багатьох дорогах залишаються снігові наноси, ожеледь — це також впливає на швидкість. Пам’ятайте: найекономічніший режим їзди — рух зі швидкістю 80-90 км / год на вищій передачі.
6. Зимовий стиль водіння
Випавший сніг збільшує опір руху коліс. А якщо Ви ще й забуксували, то витрата збільшується в рази. Якщо все ж це трапилося, то не намагайтеся газувати. Краще постарайтеся плавними рухами керма намацати зчеплення коліс з дорогою і спробуйте плавно зрушити з місця. У разі невдачі — підкладіть під колеса який-небудь підручний матеріал (палиці, дошки і т.д.).У разі невдачі — звертайтеся до людей з проханням підштовхнути машину. Головне — дивіться, щоб бензину після всіх спроб рушити ще залишилося, щоб доїхати до АЗС.
Джерело: autodriving.net
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами