Державних дотацій не буде, без цього тролейбусники зможуть возити пільговиків лише кілька місяців.
Далі – потрібен новий механізм: або скасувати пільги на перевезення, або компенсувати їх із міського бюджету та за рахунок платоспроможних пасажирів. Представники усіх депутатських фракцій підтримали рішення впровадження в місті безкоштовного електротранспорту. Міський голова розповів, на яких умовах він може працювати, з огляду на досвід інших українських міст.
«В разі запровадження безкоштовного електротранспорту, ми пропонуємо такі кроки для впорядкування ринку пасажирських перевезень: дозволити перевізникам самостійно встановлювати тарифи на проїзд, на конкурс виставляти маршрути із графіком руху, тобто, визначається, що на маршруті має працювати певна кількість автобусів певного класу. Перевага надається тому перевізнику, який запропонує найнижчий тариф, найбільший соціальний пакет та прозорість своєї роботи, тобто, моніторинг руху транспорту», сказав міський голова Олексій Каспрук.
Відтак, депутати різних фракцій пропонували,як можна розвивати міський електротранспорт – спершу провести ревізію рухомого складу тролейбусного управління, нові тролейбуси закуповувати за грантовими програмами або в лізинг. Плануватиме роботу електротранспорту в місті та шляхи фінансування депутатська робоча група, її ще мають створити.
Дати можливість вибору людині чи отримувати лише проїзні на тролейбуси чи їздити й на автобусі. Також варіант – розширити наше комунальне тролейбусне управління – тобто, не лише займатись перевезенням на тролейбусних , а й перевезенням на інших маршрутах, вважає депутат міської ради Наталія Якимчук.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами