На послуги з прибирання та підмітання вулиць, згідно з передбаченими в бюджеті міста коштами у 2020 році планують виділити 48,4 мільйона гривень. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомляє Чернівецький центр реформ та розвитку.
Департамент ЖКГ Чернівецької міської ради у грудні уклав тимчасові угоди з управительськими компаніями, які стали минулорічними переможцями тендеру. В договорах зазначено, що термін прибирання продовжено до лютого 2020 року з виділеним фінансуванням, - ідеться в повідомленні Центру реформ та розвитку.
Перелік компаній, з якими ДЖКГ уклав додаткові договори на початок 2020 рік, наступний:
З «Вайт Лаіонс» та ПП «Санітарія» департамент уклав по два договори на різні території обслуговування.
Читайте також: У міськраді створять комісію, яка займатиметься передачею будинків у комунальну власність Чернівців
Водночас, через неналежне виконання своїх обов’язків, із 4 компаніями тимчасовий договір на прибирання вулиць не продовжили. Мова про ТОВ «Єврокомунбуд», ПП «Порядок у домі», а також ЖРЕПи №№ 6 та 14.
Як повідомив кореспондентові ІА «АСС» начальник управління контролю за благоустроєм Сергій Обшанський, проблема з неналежним виконанням своїх обов’язків окремими управителями дійсно існує.
За його словами, найпоширенішими порушеннями, за які інспектори управління складають адмінматеріали, є неприбирання стихійних сміттєзвалищ, контейнерних майданчиків та прибудинкових територій. Найбільше претензій до «Єврокомунбуду» та ЖРЕПу №14.
«У новому році департамент ЖКГ оголосив тендери на прибирання вулиць. Переможців ще не визначили. Тож, маємо тимчасові угоди з вісьмома управительськими компаніями. Ще з двома управителями та двома ЖРЕПами договори в нас відсутні», - розповів С. Обшанський.
У свою чергу, директор департаменту ЖКГ Володимир Бешлей розповів, що загалом у цьогорічному тендері є 13 лотів, на які подаються учасники.
«Найближчим часом визначимо переможців, з якими укладемо договори на цей бюджетний рік. Наразі ж з усіма управителями у нас лише тимчасові договори, які чинні до завершення цьогорічного тендеру.
Щодо недобросовісних виконавців – так, дійсно такі є. Ми дослухаємося до зауважень пана Обшанського, реагуємо на його звіти щодо адміністративних правопорушень та не оплачуємо управителям роботи, яких вони не виконували», - заявив В. Бешлей.
За словами міського голови Олексія Каспрука, торік за його відсутності в місті змінили форму управління багатоквартирними будинками та призначили управителів, які повинні були прийти на заміну ЖРЕПам. Проте під час конкурсу деякі переможці конкурсу подавали неправдиві дані.
«Вони не мали людей, техніку та приміщення. Натомість отримують субсидії від держави, не виконуючи свої обов'язки - не миють сходи, не прибирають тротуари, міжбудинкові проїзди тощо, - казав міський голова. - Після того, як у мою відсутність зняли з балансу всі будинки, міська влада не має жодного стосунку до житлового фонду. Лише до тих будинків, які в комунальній власності. Та після численних скарг мешканців, зараз є проект рішення про повернення на баланс. Я не знаю, як департамент буде виконувати таке рішення, якщо його підтримають».
Наразі, за словами Олексія Каспрука, йому відмовили в позові проти управительських компаній. Це трапилося після кількох засідань, де допитали свідків та вивчили всі документи.
«Ми подали апеляційну скаргу. Проте, якщо не помиляюся, вже є рішення апеляційного суду і точно є рішення Верховного суду в подібній ситуації про те, що це таки підсудність Окружного адміністративного суду. Тому цю справу повернуть для повторного розгляду», - заявив Олексій Каспрук.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами