Богдан Старик, координатор напрямку «Безпечні вулиці» ГО «Буковинська агенція регіонального розвитку»:
«Ідея абсолютно не нова, так як питання залізничного сполучення Чернівців з рештою України стоїть на порядку денному вже доволі давно. Ми, як Буковинська агенція регіонального розвитку, активно почали цим займатися фактично два роки тому, коли уже був проведений перший аналіз сполучення з Чернівцями, завантаженості потягів, які курсують до міста. Ми надсилали перші пропозиції до керівництва Укрзалізниці та профільних комітетів Верховної Ради і в результаті отримали додатковий потяг №№7/8 до Києва.
На жаль, цього року ми бачимо, що сполучення з містом знову погіршилося. Якихось покращень, на жаль, не видно. Потяг №№ 117/118 уже в процесі діяльності нашої ініціативної групи «Потяг на Чернівці» зменшив періодичність курсування всього лише до чотирьох разів на тиждень. Хоча раніше він також був щоденним. Ця проблема, що без пересадок ні з Чернівців, ні до Чернівців неможливо дістатися нікуди, окрім Києва, Львова та Одеси, і породила необхідність єднання ініціативних людей, які розуміють цю проблематику і можуть лобіювати ці питання на різних рівнях. На локальному рівні - це я та Артем Жук. Також до ініціативної групи долучилися люди з інших міст, які є фаховими у питаннях залізниці. Це Христина Морозова, яка була однією з ініціаторок схожої ініціативи «Потяг на Маріуполь». І заручившись досвідом інших активістів, ми вирішили об’єднатися разом і покращити сполучення з Чернівцями, щоб нам не потрібно було їхати спершу до Києва, або Львова, для пересадки на інший потяг, а напряму можна було доїхати до необхідного населеного пункту.
Новини ІА АСС є у Viber
Основна наша мета на найближчу перспективу – це максимально розширити пряме сполучення з Чернівцями. Звісно, що є і довготермінові проекти, як, до прикладу, будівництво нової обхідної лінії з Чернівців до Кам’янця-Подільського, щоб не потрібно було заїжджати на територію Молдови, або об’їжджати через Львів половину країни, тому що логістично це не дуже логічно. Але ми розуміємо, що ці питання потребують великих капіталовкладень, або державних коштів, або коштів Укрзалізниці, що є доволі проблематичним.
Тому першим етапом ми презентуємо наші напрацювання, які можуть бути реалізовані за місяць-два. Необхідно просто, щоб Укрзалізниця з нами погодилася і втілила ці наші пропозиції в реальність, тому що вони не є у жодному випадку складними для реалізації».
Читайте також: На численні прохання пасажирів: з Києва до Чернівців запустили додатковий поїзд
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами