Альона Головіна, практикуюча психологиня:
"Дуже важливо, щоб кожен дорослий на свідомому рівні (те що я розумію, знаю) і на несвідомому (що я проживаю всередині себе), все-таки транслював оптимізм і стійкість.
Для дошкільнят найцікавіше гратися, тому ми з вами користуємося часом карантину для того, щоб пізнати одне одного, зрозуміти одне одного, відпочити, насолодитися нашими стосунками, наскільки це можливо. Нам важливо гратись в ті ігри, які є, тому що у діток до 6 років містичне бачення. Вони вірять, що всі предмети, іграшки - живі.
Молодшим школярам на карантині дуже важлива наша підтримка у навчанні. Важливо, щоб це робив той дорослий, який має ресурси і сили, я проти будь-якої агресії за будь-яких обставин. Важливо також організувати і вільний час, можливості подихати свіжим повітрям, помалювати. Тобто варто створити баланс між уроками і можливістю відпочивати.
Читайте також: Про навчання у червні не йдеться: як працюють школи у Чернівцях в умовах карантину
Досить важко зараз підліткам, тому що у них якраз формується відчуття свободи, автономії, вони знецінюють батьків, а карантин змушує ївсіх бути вдома. Тому на фоні страху, переживань, виконання домашніх завдань, яких теж доволі багато, можуть траплятися емоційні сплески у вигляді злості, ненависті, агресії. Для того, щоб підтримувати підлітків, важливо, з одного боку, залишати їх у спокої, а з іншого - поговорити, коли вони самі готові до цього. Їм в підтримку всі книги, фільми, і ми з вами, звичайно. Але пам’ятайте: підліток сам запускає той період, який він може приділити дорослим, ми з повагою ставимося до закритих дверей, до того, що він каже "Не заходьте!", "Нічого не буду!". Це буде нашою підтримкою їм".
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами