Віталій Гавриш, директор департаменту розвитку Чернівецької міської ради:
«Співпраця з Prozorro: продажі показала, що міський бюджет може заробляти значно більше коштів, ніж ми очікували. Є два чинники, які цьому посприяли.
У першу чергу, учасники аукціону не знають одне одного. Відповідно, між ними не може бути домовленостей. До запровадження цієї системи потенційні покупці, що реєструвалися на конкурс, мали змогу дізнатися один про одного та домовитися про вартість, аби ніхто з них не демпінгував чи навпаки, не завищував вартість.
До прикладу, стартові ціни на гаражі раніше становили близько сотні гривень на місяць. Зараз же їхня вартість складає 700-1000 гривень на місяць. Тобто, в 7-8 разів більше, аніж ми отримували раніше.
Так само великий попит був на офісні приміщення. В центральній частині міста рівень цін на них зростав мінімум у 2-3 рази.
Загалом у 2019 році міський бюджет отримав приблизно 10,5 млн гривень від продажу комунального майна. А прибуток від здачі об'єктів в оренду склав 2,5 млн гривень за рік.
Інший чинник полягає в тому, що торгові майданчики Prozorro активно рекламують аукціони, які вони проводять через цю систему. Вони всіляко заохочені в тому, аби інформація про аукціон мала якомога більше охоплення. Якщо раніше ми могли розповсюдити інформацію про продаж лише в межах міста, то завдяки ProZorro це транслюється на всю Україну».
Читайте також: Року не вистачить, - скільки часу потрібно туристичній сфері міста, щоб відновитися після кризи
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами