Чернівці та наш міжнародний аеропорт, а саме – злітно-посадкова смуга. Через незадовільний стан аеропорту страждає місто та весь буковинський регіон втрачають можливість розвивати туристичну та інвестиційну привабливість.
Про це пише "Слово і Діло"
Аеропорт у місті Чернівці був побудований ще в далекому 1933 році, а в 1975 у летовища з’явилася злітно-посадкова смуга з твердим покриттям. Тоді її довжина складала 1500 м, у 1986 році її продовжили до 2216 м.
У 1999 році летовище отримало статус міжнародного, проте з роками покриття зношувалось, і коли в 2006 році воно було передане місту, вартість реконструкції злітно-посадкової смуги оцінювали в 12-16 млн грн. У 2007 році ця цифра зросла вже до 40 млн грн, а самі роботи планувалося завершити до кінця того року.
Реконструкція, проведена з серпня по жовтень 2011 року, обійшлася в 9 млн грн. Довжина робочої смуги на той час становила 1900 м. З червня по жовтень 2014 року була проведена чергова реконструкція смуги. Цього разу вона коштувала міському бюджету 5,5 млн грн.
Обіцянок політиків різних рівнів щодо цього летовища не бракує. Наприклад, у 2008 році колишній міський голова обласного центру Микола Федорук заявив, що реконструкція злітно-посадкової смуги летовища буде завершена того ж року. Виділення 3 млн грн на світлосигнальне обладнання КП " Міжнародний аеропорт " Чернівці " обіцяв тодішній голова Чернівецької ОДА Михайло Папієв.
Не дозволити закрити летовище обіцяв у 2015 році міський голова Чернівців Олексій Каспук, а міністр інфраструктури Володимир Омелян наприкінці 2016-го – що буде здійснена реконструкція ЗПС у регіональних аеропортах.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами