Відповідний наказ підписав ректор ЧНУ імені Юрія Федьковича Роман Петришин, пише ІА АСС з посиланням на сайт вишу.
«Встановити, що у другому семестрі 2020/2021 навчального року відвідування всіх видів занять та практик в корпусах Університету і на базах практик здобувачами освіти за програмами вищої освіти здійснюються групами чисельністю не більш як 20 осіб, при цьому заповнення навчальних аудиторій не може бути більшим 50% при забезпеченні максимальної дистанції між здобувачами освіти», - йдеться у наказі.
Викладачка філологічного факультету ЧНУ Юлія Мельничук зазначає: в аудиторії працювати легше. Щоправда, у дистанційному навчанні теж є свої плюси, адже можна використовувати чимало сучасних технологій.
«Звичайно, що в аудиторії працювати легше, особливо - на практичних заняттях, хоча інтерактивні можливості онлайн-навчання – це вже знову ж таки плюс», - розповіла Юлія Мельничук.
Отримуйте новини в Telegram
Студент-першокурсник філологічного факультету Євген уперше навчатиметься очно - у стінах ЧНУ.
«На жаль, мені ще не доводилося навчатися очно, тому порівнювати, як краще вчитися, не можу. Але мені особисто хотілося би навчатися в аудиторіях, відвідувати пари при живій зустрічі з викладачем. Я гадаю, моя успішність змінилась би. Також не вистачає спілкування з одногрупниками», - сказав Євген.
Для Анни, студентки 4 курсу філологічного факультету, дистанційно важче себе налаштувати на навчання, а при навчанні онлайн легше поєднувати пари і роботу.
«Особисто мені зручніше було навчатися дистанційно, тому що з 1 курсу я працюю. «Дистанційка» дала можливість відвідувати пари прямо на роботі, проте віддалено важче дисциплінувати себе, зникає мотивація. Коли ми ходили на пари в університет, в нас була конкретна мета, а онлайн - важко було налаштуватись. Віддалено не має університетської атмосфери, зворотного зв'язку з викладачами», - зазначила Анна.
Ректор Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича Роман Петришин каже: якби студенти навчалися очно, якість освітніх послуг була би вищою. Однак, фахівці попрацювали над тим, аби належно проводити і дистанційне навчання.
«Без сумніву, коли ми розпочинали дистанційне навчання в березні-квітні минулого року, приймали цілий ряд положень, як проводити заняття. Проводили анкетування як студентів, так і викладачів, в процесі вносили зміни. Студенти жалілися, що викладачі забагато завдань дають на домашню роботу, ми це коригували. Студенти також жалілись, що 3 пари підряд безперервно сидіти біля комп’ютера складно. Ми радили викладачам, щоби давали якусь роботу студентам, щоби студенти могли відриватись від екрану, розв’язували щось, писали, аналізували, а потім контактувати з викладачем. На перших порах в нас був повний контакт із студентами і ми вносили цілий ряд змін. Разом з тим, спиралися на рекомендації міністерських документів», - зазначив Роман Петришин.
Підготувала: Діана Васильченко, студентка ЧНУ імені Юрія Федьковича
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами