У Чернівецькій міській раді презентували Концепцію з паркування, над якою близько 4 років працювала робоча група. Про це пише агентство новин АСС.
«Були якісь проміжні результати, але, на жаль, результатів, які можна було б відчути, не було. У січні робоча група активізувала свою діяльність, і за ці місяці ми зробили дуже багато, вийшли на Концепцію паркування у Чернівцях. Це своєрідна стратегія на найближчі 4 роки, це основа, яка може змінюватися, адаптовуватися», - розповів на брифінгу Василь Зазуляк, заступник Чернівецького міського голови.
За словами посадовця, паркування у Чернівцях наразі має багато недоліків. Серед них, зокрема, невідповідність вимогам, неналежне технічне забезпечення, низька дисципліна оплати послуг тощо. Відтак, концепція із паркування передбачає розв'язання усіх проблем. Її мета - повне виведення вуличного паркування з центральної частини міста та сприяння найбільш гармонійному використанню громадського простору в інтересах усіх мешканців Чернівців.
Наші новини є у Facebook
У Чернівцях запровадять тарифні зони вуличного паркування, а також створять карту паркувальних майданчиків, паркувальних зон і автостоянок.
У першу зону ввійде центральна частина міста, яка обмежена вулицями: Головна (від вул.Кафедральної до вул.Заньковецької), площі Філармонії, Університетської, Г.Сковороди, Л.Українки, площі Соборної.
До другої зони включать територію, обмежену вулицями Героїв Майдану (від вул.Садової), Арона Пумнула, 29-го Березня, провулку Нагірного, Нагірної (до Пирогова), Пирогова, Київською, Драгоманова, Томащука, Коцюбинського, Й. Главки до М.Вовчка, М.Вовчка, 28 Червня, Б.Хмельницького, Гагаріна від з/д вокзалу, Сагайдачного, Руською до Лук’яна Кобилиці, Головною до Садової, Садовою.
До третьої зони увійдуть території, які не потрапили до 1 та 2 зон, до меж територіальної громади.
Концепція передбачає створення у Чернівцях майданчиків платного паркування на територіях навколо об’єктів підвищеної ділової активності. Наприклад, біля ринків, стадіонів, торгово-розважальних центів, парків, автостанцій, залізничних вокзалів, аеропорту тощо. Майданчики для платного паркування матимуть паркувальні автомати, платіжні пристрої, інформаційні стенди, автоматичні в’їзні та виїзні термінали.
Безкоштовно чернівчани зможуть залишити автівки поблизу соціальних об’єктів - лікарень, поліклінік, шкіл, дитсадків, ЦНАПів тощо.
Для оплати паркування використовуватимуть класичні методи – паркомат і платіжний термінал. Також наразі у міськраді працюють над розробкою додатку, в якому оплатити паркування можна бути у три кліки. Про це розповів Михайло Шкурей, член робочої групи із розробки паркувальної системи Чернівців.
Читайте також: У Чернівцях збільшать кількість вулиць з одностороннім рухом
Ввівши свій номер телефону, користувач отримає код активації та зареєструється у додатку. Система автоматично визначатиме місце положення людини та покаже парковки поблизу. Оплатити паркування можна буде через платіжні системи. Вже після першого використання додаток запам’ятає всі необхідні дані, тож людина зможе оплатити паркування у три кліки.
Наразі систему та додаток тестують. Передбачається, що вже з 1 серпня такий спосіб оплати паркування запрацює повноцінно.
Під час першого етапу реалізації Концепції запустять пілотний проєкт з облаштування майданчиків для платного паркування, внесуть зміни в організацію дорожнього руху і збільшать кількість пішохідних вулиць в центрі міста. Також створять мапу наявних парковок й визначать місця для паркування туристичних автобусів, таксі, службового транспорту. Перший етап втілять у 2021 році.
У 2022-2023 роках, під час другого етапу, у Чернівцях запровадять тарифне зонування. Створять перехоплюючі паркінги та паркувальні майданчики, впорядкують дійсні автостоянки та гаражні кооперативи відповідно до стандартів, технічних норм і нормативів.
Третій етап Концепції передбачає упорядкування паркувальної сфери у житлових масивах, розроблення програми облаштування на прибудинкових та міжбудинкових територіях спеціально обладнаних майданчиків для платного паркування, що призначені виключно для користувачів, які сплачують вартість послуг з користування цими майданчиками у безготівковій формі за договором про паркування впродовж визначеного строку.
Четвертий етап - це будівництво підземних, наземних, багаторівневих паркінгів, облаштування на в’їздах у місто спеціально обладнаних паркувальних майданчиків для транзитного великогабаритного транспорту, туристичних автобусів, стимулювання створення мережі мотелів. В рамках цього етапу також поступово ліквідуватимуть вуличні паркувальні зони.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами