26 вересня Виконавчий комітет Чернівецької міської ради ухвалив рішення щодо оголошення конкурсу на оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті на території Чернівецької міської територіальної громади.
Як розповів Медіа агентству АСС заступник міського голови Ігор Крохмаль, оператор - це юридична особа, яка за рішенням конкурсного комітету буде впроваджувати автоматизовану систему, а саме впроваджувати програмне забезпечення і забезпечення технічними засобами, в тому числі і валідаторами, можливо, додатковим устаткуванням на всьому транспорті міста. Буде надавати технічну та програмну підтримку перевізникам.
Отримуйте новини в Telegram
За це оператор буде брати певну комісію з валідації, визначену конкурсним комітетом за пропозицією оператора.
За словами Ігоря Крохмаля, на початку листопада 2023 року попередньо мав би бути визначений переможець і вже з листопада компанія переможець буде впроваджувати на приватному транспорті систему автоматизованої оплати.
Як стало відомо, усі приватні перевізники Чернівців, які на конкурсних засадах обслуговують маршрути, в договорах мають пункт, що в разі визначення органом місцевого самоврядування оператора, вони будуть зобов'язані облаштувати свої транспортні засоби системами автоматизованої оплати.
«Це вже буде робота оператора спільно з перевізником, оператор має надати перевізнику валідатори, всі додаткові системи. Перевізник зобов'язаний їх встановити, і далі оператор буде обслуговувати систему. Перевізники повинні будуть оплатити вартість приладів», - зазначив посадовець.
Приватні перевізники у Чернівцях здебільшого працюють на автобусах малого класу, тому, напевно, вони будуть починати з одного валідатора, а потім вже на кожні двері, розмірковує Ігор Крохмаль:
«Визначеного терміну для переходу перевізників на систему автоматизованої оплати немає, все залежить від роботи оператора».
«Ми даємо змогу містянам та гостям розраховуватись в транспорті автоматизованим способом, але це не означає, що приватні перевізники скасують готівку. У них буде швидше за все і готівка, і можливість розрахуватись в електронний спосіб. Це означає те, що пільгова категорія громадян, маючи персоніфіковану пільгову картку, зможе сідати на цей приватний транспорт, валідуватись, і орган місцевого самоврядування буде вже відшкодовувати по факту вартість поїздки. Таке поняття як пільговий маршрут зникне», - підсумував Ігор Крохмаль.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами