Місцевих молодих людей та переселенців запитали зокрема про їх улюблені місця та події в місті, а також про труднощі, з якими стикнулися під час повномасштабної війни. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на Резиденцію молоді.
Участь у опитуванні взяли 719 респондентів віком від 14 до 35 років, які проживають у Чернівецькій територіальній громаді.
Серед учасників 82,3% – місцеві жителі, 17,7% – внутрішньо переміщені особи.
Дослідження мало тривати місяць. Утім необхідну кількість респондентів вдалось зібрати за 2 дні.
Результати показують, що більшості з опитаних комфортно у Чернівцях: 46,9% зазначили, що так; 43,1% – скоріше так, 9% – скоріше ні, 1% – ні.
Більшість респондентів зазначили, що постійно проживають у Чернівцях і планують надалі тут залишитись – 66,6%. Проживають постійно, але планують переїхати в інше місто України – 13,2%, ще 10% планують переїхати за кордон. Проживають тимчасово як ВПО і планують залишитись 4,8%, планують повернутись назад – 5,4%.
Отримуйте новини в Telegram
Лише 3,8% учасників опитування є членами політичної партії, активістами молодіжних відділень, ще 13,6% планують ними стати.
Респонденти зазначили, що під час війни насамперед зіштовхнулись із психологічними проблемами та питаннями особистої безпеки (18,9% і 16,1% відповідно). У 18,5% виникли труднощі з роботою (11,4% - як і де шукати роботу, 7,1% - як опанувати нову професію), у 10,9 % - із навчанням. 9,2% мають проблеми у спілкуванні з близькими. 9,4% - переживають кризу чи складнощі в стосунках. 5% пережили вимушене переселення, 4% - труднощі з доступом до базових послуг. 0,5% - насильство.
Основним джерелом новин для молоді про події в Чернівцях є телеграм-канал Чернівецької міської ради (37,2%), інстаграм (27,9%), фейсбук (9,7%), локальні новинні сайти (12,1%), телебачення (6,6%). Інші джерела використовують 5,9%. Не стежать за подіями 0,6%.
Найчастіше респонденти відвідують такі місця: парки (35,7%), кав‘ярні та кафе (32,7%), громадські простори (16,6%), молодіжні центри (4,9%).
Щодо заходів, то молодь охоче б відвідала кіноперегляди (13,9%), музичні чи літературні фестивалі (11,9%), розважальні заходи (10,1%), виставки (7,9%), ІТ- та Digital-курси (7,6%), освітні події (7,4%), медичні курси (7%), мовні клуби (6%).
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами