Директор департаменту ЖКГ Чернівецької міської ради Ярослав Кушнірик у програмі "Суть Речей" розповів, які дороги планують капітально відремонтувати цього року і скільки це буде коштувати
Людмила Григорчук: Чому тоді Щербанюка не починають капітально ремонтувати? Лиш говорять про необхідність цього вже декілька років.
Ярослав Кушнірик: Зроблений проект на капітальний ремонт вулиці Щербанюка на 35 мільйонів. Щоб зрозуміли порядок цифр, то на капітальний ремонт всіх доріг міста було виділено 50 мільйонів минулого року. Цього року ситуація має бути кращою, бо є бачення міського голови і депутатів, що треба значно більше грошей на капітальний ремонт доріг, щоб зробити капітально декілька важливих артерій міста. Але навіть у порівнянні з тими цифрами, які плануються, то зрозуміло, що неможливо зробити все,що хочуть мешканці міста. У нас під тисячу вулиць у місті, це 527 кілометрів. Половина з них взагалі не асфальтовані. У нас менше вулиць, які вкриті асфальтом і бруківкою, ніж асфальтованих. Весь бруд перекочується на асфальтовані вулиці. Уявіть, як почувають себе люди, які проживають там, де такі гравійні дороги.
Щербанюка потребує 35 мільйонів, Рівненська – 30 млн. На Рівненькій без мереж. Це вже ви бачите, яка велика сума, це 65 мільйонів, це при тому, що у нас закладали минулого року 45 млн, цього року є вже 14 млн грн.. Є бюджетний запит, буде бюджетна сесія у квітні і я сказав,що враховуючи настрої депутатів і міського голови,буде додатково 68 млн, це буде 82 млн гривень. Якби ми почали робити Щербанюка, ми б не змогли робити інші вулиці, які більш потрібні місту. Наприклад, планують відремонтувати частину проспекту, від Майдану до Головної. Також ділянка вулиці Руської, від Сагайдачного до Січових стрільців. Там маємо проблеми з мережами, там стара забудова, мережі глибоко. Якщо робити відкритим способом, як першочерговий проект був на цю вулицю, то це буде довго дуже, на цілий рік треба закрити вулицю взагалі. А по-друге, враховуючи стан тих будинків, то це дуже ризиковано. Тому ми повністю міняємо проект. Щоб провести більшість робіт безтраншейним способом. Це буде швидше, це буде безпечніше для тих будинків, і не треба буде рух перекривати надовго.
Людмила Григорчук: Ще які вулиці нагальні?
Ярослав Кушнірик: На Гагаріна будемо робити частково, тому що тільки капітальний ремонт без заміни мереж від вулиці Севастопольської до річки Прут – 15 млн, це лише зробити ремонт, перекласти бруківку, докупити бруківку, де її не вистачає. Бо є багато місць, де бруківка розсипалася, але просто вже по-іншому робляться дороги з бруківки. Ці дороги розраховувалися під вантажні машини 3-5 тон, а тепер по 40 тон їздять машини. Тому так, як робилося на Богдана Хмельницького, чи на Соборній площі біля Стрімко, така дорога стоїть, але це зовсім інші суми на капітальний ремонт.
Людмила Григорчук: То що робити? Ви мені з ходу нарахували нестачу величезну
Ярослав Кушнірик: Я вам не назвав ті вулиці, які були в с писку з минулого року. Наприклад, вулиця Вашківська, де є частина автобусного маршруту, де прокладений водопровід, її треба зробити. Переяслівська, це не дорога, а напрямок, там треба теж міняти всі мережі, робити. Дійсно, треба робити ряд вулиць, які запланували з минулого року. Одна лише вулиця Білоруська чого вартує. Це важлива транспортна артерія, на Калинівський ринок їздить транспорт цією вулицею. Там підняли люки, готували до асфальтування. Потім за неї забули. Ми тепер плануємо зробити її капітально. Виходити будемо з тих можливостей, які є. Подобається комус , може хтось сміятися, але треба робити поточний ремонт. Це нереально. От вулиця Винниченка, як можна було там нічого не робити? Треба більше коштів на капітальний ремонт, звичайно,бо там є терміни, гарантія, там відповідна технологія, є з кого спитати,є результат. А поточний ремонт, як, зробили і все. Знову на наступний рік треба робити. До того ж руйнується той старий асфальт.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами