Про це дискутували учасники круглого столу «Інновації в туризмі. Маркетинг туристичної дестинації: унікальна пропозиція, креативна стратегія, гастротренд і культура подорожі», який відбувся 2 жовтня у межах Першого Інноваційно-інвестиційного форуму у Чернівцях.
Читайте також: Якими будуть Чернівці: у місті вперше проводять інвестиційний форум
Ідеями, які зможуть привабити не тільки внутрішніх, а й міжнародних туристів до Чернівців, за круглим столом ділилися представники туристичної сфери України. Так, у панельній дискусії взяли участь 15 вітчизняних туроператорів та місцеві експерти.
За словами президента Національної туристичної організації України, керівника «Фонду сталого туризму» Івана Ліптуги, те що до Чернівців приїхало таке велике представництво туроператорів свідчить про їхню зацікавленість нашим містом.
«У туристичному продукті дуже багато нематеріальних складових. Кожний туристичний продукт – це перш за все враження. А якщо враження туриста зіпсоване, то його виправити майже неможливо. Тому в туризмі треба робити все добре з першого разу. Системна робота з туроператорами дасть Чернівцям новий поштовх для міжнародного туризму», - зазначив Іван Ліптуга.
Своєю чергою, президент Асоціації в’їзних туроператорів України Марія Юхновець додала, що тільки у тісній співпраці з туристичними операторами Чернівцям вдасться розрекламувати себе, зацікавити, а відтак, і привабити до себе майбутнього туриста.
«Чернівці – однозначно, є одним з флагманів українського туризму. Всі туристичні оператори зацікавлені в такому ключовому місті для туристичної галузі України, як Чернівці, і всі присутні тут оператори вже працюють з Чернівцями. Наша ціль під час цього туру і нашої майбутньої комунікації – розкрити нові можливості Чернівців, бо світ змінюється, туристичні тренди змінюються, вподобання туристів також. Наше завдання не одноразово показати місто, а викликати бажання повертатися сюди знов. А для цього треба пропонувати щось нове. Отож, ще одне наше завдання затримати туриста у вашому місті довше», - сказала Марія Юхновець.
Відтак, учасники круглого столу виокремили декілька варіантів, які допоможуть Чернівцям ідентифікуватися. Так, на думку представників туристичних компаній, Чернівцям не потрібно позиціонувати себе, як маленький Париж чи другий Львів. Місто має мати власну айдентику.
«Стратегія бути маленьким Парижем чи другим Львовом - програшна, оскільки коли ти другий, ти наздоганяєш. Тому брендоване місто повинно мати унікальне обличчя. Ми позиціонуємо Чернівці для туристів як рай для фотографів. Як затримати туристів у Чернівцях на довше? Навколо вашого міста є дуже багато локацій, які можна показувати туристам. Це також один з потенціалів, який ви можете використовувати. Наступне, це гастрономія. Це саме ті емоційні складові, які потрібні кожній людині. І третє, власне, рефлексія на кіноіндустрію. Саме місто це вже певна декорація для відеороликів, фотозйомок. Варто лише все це використовувати», - відзначила директор туристичної компанії «Орнамент України» Олена Казьміна.
Популяризувати Чернівці через кіно пропонує український медіаменеджер Владислав Севрюков. Так, місто зі своїми архітектурними локаціями може стати знімальним майданчиком для фільмів, реклами, кліпів тощо.
«Чернівці ще шукають свою ідентифікацію. Чернівці мають багато чого цікавого, але є одна проблема – у Чернівцях немає, що робити тривалий час. Тому Чернівцям треба шукати ідеї щоб змусити людину тут затриматися.
Тому хотів би подискутувати на тему туризм і кіно. Кінокомісія, головою якої я є, організовує сервіс на місцях для зйомок фільмів, реклами тощо. Відтак, коли приїжджає знімальна група, вона проживає у готелях, харчується у ресторанах, використовує локації. Ми ж своєю чергою працюємо, щоб популяризувати саме наші локації. Такими локаціями у Чернівцях можуть бути університет, наші вулиці і старі двори. Туристам, своєю чергою, дуже цікаво відвідувати місця, де свого часу відбувалися зйомки. Тому тут також є певна перспектива для міста», - додав Владислав Севрюков.
Наявність у Чернівцях вищого навчального закладу медичного спрямування, а відтак, і професійних лікарів, робить наше місто конкурентоспроможним і в такій площині, як медичний туризм. Так, за словами керівник медичного центру «Базисмед» Олександра Самбольського, нині до Чернівців приїжджають на лікування пацієнти з Румунії та Польщі.
«Ринок медичного туризму дуже перспективний. І Чернівці у медичному туризмі можуть бути конкурентами.
Ще одна категорія людей, які займаються медичним туризмом – це заробітчани. Саме вони їдуть сюди лікуватися, коли мають можливість і час вільний від роботи в Італії, Португалії тощо. Вони приїжджають сюди й лікують зуби та інше. І от прийшов час, коли вони почали привозити з-за кордону на лікування своїх чоловіків та їхніх родичів. По-перше, у нас дешевше, а далі – ми вміємо надавати якісні послуги», - зазначив Олександр Самбольський.
Відтак, Чернівцям, переконаний експерт, варто популяризувати свої медичні центри.
Інформаційне агентство АСС є в Instagram
Усі висловлені ідеї та пропозиції проаналізують міські посадовці для майбутнього впровадження в життя.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами