Останнім часом усе частіше чернівчани скаржаться на транспортне сполучення міста з іншими обласними центрами. Важко не тільки виїхати, а й повернутись на Буковину, пише ІА АСС.
У «Чернівціавтотрансі» пояснюють погіршення ситуації карантинними обмеженнями, закриттям міжобласного сполучення.
«І як наслідок - дуже знизився пасажиропотік, - розповідає Іван Скляров, начальник відділу обслуговування та експлуатації автостанцій. - Багато рейсів скасовано. Де були два щоденні автобуси, зараз залишили лише один, і той курсує через день. Ми мали два автобуси Чернівці-Дніпро, але через недостатню кількість пасажирів залишили один подовжений маршрут Сучава-Запоріжжя, і то - він не набирає достатню кількість людей. Під час карантину з’явилась велика кількість нелегальних перевізників, це також вплинуло на пасажиропотік. Зараз додались ще погодні умови. Автобуси виїжджають з Одеси до нас за нормальної ситуації на дорогах там, але з Чернівців рейсу немає».
Щодо цін на автобусні квитки міжобласного сполучення у «Чернівціавтотрансі» кажуть, що намагаються тримати їх на рівні минулого року, а для рейсових автобусів до столиці вдалось навіть отримати знижки.
Читайте ще: Потяг на Чернівці: міські активісти створили ініціативну групу
Невеликим залишається і вибір залізничних маршрутів з Чернівців. На сьогодні працює лише три міжобласні напрями - Київ, Львів, Одеса. До столиці залишили один щоденний потяг, а другий - курсуватиме лише тричі на тиждень. По одному потягу на Львів (щоденно, крім четверга) та Одесу (лише по непарних числах), повідомили ІА АСС у Довідковому бюро залізничного вокзалу. Такі скорочення також пов’язують із низьким пасажиропотоком.
«Рішення щодо закриття-відкриття залізничних маршрутів приймається одноосібно «Укрзалізницею», проте ці питання перебувають завжди на контролі, - зазначає Володимир Трепко, начальник відділу транспорту та зв’язку Чернівецької ОДА. - Бачимо, що є попит на рейси до центральних та східних областей країни. Ми намагаємось тримати ці питання в тонусі, пропонуємо шляхи вирішення. Маємо надію на повернення залізничного сполучення з Ужгородом та Харковом.
Щодо сполучення зі столицею, подали до Офісу Президента на розгляд пропозицію побудувати нову колію, не перетинаючи кордону, по землях Хотинського держлісгоспу. Прокладання нової гілки передбачає і зведення автомобільного мосту через Дністер. Також для цього напряму ми подали пропозицію відкрити вже існуючу ділянку від Сокирян до Могилів-Подільського, скоротити шлях. У перспективі - відкриття нових маршрутів до Румунії та Польщі».
Дивіться нас на YouTube
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами