«Ніч рекламожерів» - всесвітньовідоме шоу унікального формату, яке, навіть, увійшло до Книги рекордів Гіннеса
Щорічно його показують у 40-ка країнах світу і переважно у містах-мільйонниках. Та чернівчанам пощастило: з п’ятниці на суботу всю ніч вони мали змогу переглядати рекламні ролики, які є шедеврами кіномистецтва. Небачений ажіотаж (АНШЛАГ): тож на культовий світський захід змогли потрапити не всі охочі.
Порцію романтики, гумору, еротики, героїчних вчинків від світових брендів і ще величезний позитив завдяки рекламі отримали рекламожери.
В рамках програми роботи і українських креаторів. Цього року органітори заходу – рекламне агентство АСС - представили чернівчанам нову підбірку «свіжих» рекламних роликів Жанна Марі Бурсіко.
Три блоки трансляції відеороликів – між ними невеликі перерви для обговорення і перекусу, і навіть тут без креативу не обійшлось:
хтось фотографувався із Дарт Вейдером,
хтось розглядав занурені у воду черевики і врешті розумів, що то реклама. За кожне фото, виставлене у соціальні мережі із «Ночі рекламожерів» - подарунок.
А ще, звичайно ж розіграш призів: кавових та автомобільних наборів, грошові сертифікати на туристичне спорядження та вікна.
І Cупер приз – Ipad Air.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами