У Чернівцях триває другий день міжнародного фестивалю WOW DONE AWARDS. Це міжнародний фестиваль всіх видів маркетингових і digital комунікацій, що об'єднує провідних світових фахівців у галузі маркетингу та реклами.
Два дні поспіль у столиці Буковини сприяють розвитку цивілізованого ринку реклами. Партнерами фестивалю у Чернівцях є Рекламне агентство АСС.
У перший день фестивалю одна з лекцій була присвячена інноваціям та технологіям в маркетингових комунікаціях. Зокрема, Євген Яценко, керівник служби реклами та організації заходів Renault Ukraine, порекомендував вивчати цільову аудиторію, яка ще по суті не стала такою. Так, наприклад, Renault вже діє у Туреччині: компанія проводить роботу з дітьми - своїми майбутніми клієнтами. З наступного півріччя Renault планує запустити такий проект і в Україні. Зокрема, буде відкритий дитячий майданчик, на якому батьки зможуть навчати своїм діток їздити за кермом без ризику пошкодити свою автівку.
Читайте ще: У Чернівці привезли єдину у світі інтерактивну сукню з екранів
Представники рекламного агентства «A-GROUP» поділилися досвідом комунікації внутрішніх цінностей компанії дітям співробітників, як зміцнення внутрішньокорпоративних зв`язків. Представники рекламного агентства влаштували для малят працівників компанії "Київстар" таке невимушене дитяче свято, через яке вони змогли зрозуміти, наскільки важлива робота у їхніх батьків.
Сьогодні - другий день фестивалю WOW DONE AWARDS. Учасники міркуватимуть, про що говорити на нетипових ринках, як вийти з рабства Facebook і Google, новорічний продаж у вересні та ще багато цікавих тем.
Детальніше з програмою можна ознайомитися за посиланням.
О 19:00 в ресторані "Бартка" відбудеться нагородження переможців WOW DONE AWARDS 2018.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами