У Чернівцях Ощадбанк провів тренінг Inclusive Friendly, під час якого тренери навчали співробітників, партнерів та клієнтів банку основам спілкування та обслуговування людей з інвалідністю. Участь у тренінгу взяли представники патрульної поліції, Нової пошти, пенсійного фонду, ТзОВ "Вако", Укрпошти, служби зайнятості, інклюзивно-ресурсних центрів, Управління освіти, Департаменту праці і соцзахисту, Чернівцігаз, громадської організації "Чернівецької обласної організації людей з інваліднісю "Лідер".
«Динамічний та емоційно насичений тренінг Inclusive Friendly проводять 4 тренери. Кожний тренер має практичний досвід, свій підхід та власну історію. Учасники тренінгу отримують навички, яким ніде не навчають, але володіти якими має кожен свідомий українець. Їх ознайомлюють з правильною термінологією, етикетом спілкування з людьми з інвалідністю, надають інформацію щодо законодавчих основ, особливостей та практичних підходів при наданні клієнтам з інвалідністю послуг, - розповіла Аліна Михайленко, головний спеціаліст Управління зв’язків з громадськістю та ЗМІ Ощадбанку. - В даному тренінгу окремим блоками виділено комунікацію з людьми з порушеннями слуху та навчання основам жестової мови, комунікацію і супроводу людей з порушеннями зору і комунікацію з людьми, що мають порушення опорно-рухового апарату. Окремо є блок про надання допомоги, якщо у людини стався епілептичний напад».
Ощадбанк на сьогодні - єдиний банк в Україні, який здійснює системну і комплексну роботу, спрямовану на повноцінну інтеграцію людей з інвалідністю у суспільство та забезпечення рівного доступу до банківських послуг.
Читайте ще: Google допоможе впроваджувати інклюзію в Україні
Наразі в Україні відкрито 23 інклюзивних відділення Ощадбанку. У Чернівцях таке відділення знаходиться за адресою: вул. Героїв Майдану, 244.
«Фасади інклюзивних відділень облаштовані сходами з пандусами з кутом нахилу не більше 10%, дворівневими поручнями з підсвіткою та автоматичними розсувними дверима. Також у приміщенні є тримачі для милиць і спеціально обладнані місця очікування з поручнями та сидіннями, - каже Аліна Михайленко. - Для зручності клієнтів, що користуються візками, спроектована спеціально понижена каса.
Для обслуговування людей з порушеннями слуху менеджери інклюзивних відділень проходять навчання основам жестової мови.
Для людей з порушеннями зору в інклюзивних відділеннях передбачені спеціальні тактильні маркери, а банкомати та інформаційно-платіжні термінали оснащені голосовими модулями».
Вам буде цікаво: Італійські фахівці працюють з дітками у буковинському реабілітаційному центрі
Інклюзивні відділення Ощадбанку стали майданчиком для спілкування і проведення вільного часу людей з інвалідністю.Тут проводять творчі майстер-класи, тренінги з фінансової та правової грамотності тощо.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами