Пісочна терапія, пальчикова, зорова терапію, аромотерапія та кольоротерапія - нові експериментальні методи навчання та виховання учнів застосовують у Годинівському НВК Острицької ОТГ Герцаївського району.
З унікальними методами збереження здоров’я учнів кореспондента ІА АСС знайомить директор НВК Лілія Ботлунг. Вона показала журналістам три медалі, які отримав комплекс за навчання за експериментальною програмою.
«Такого ви мабуть не побачите в жодній школі. Ось це у нас пісочна терапія, – показує на стіл з піском директор. – Наша вчителька сама розробила цю методику. Тут є підсвітлення і дітки малюють на піску. Багатьом дітям важко одразу влитися у колектив. Таким чином, йде адаптація дитини до школи».
В іншому кабінеті показують офтальмотренажер – намальовані на стелі різнокольорові геометричні фігури, розташовані у певному порядку. Таким чином діти знімають втому очей, через яку часто бувають головні болі.
Читайте також: У Чернівцях відзначили кращих вчителів.
«У якийсь момент під час уроку вчитель каже учням підняти голову і слідувати очима за певним напрямком. Кожен напрямок позначений іншою цифрою. Наприклад, вчитель каже: «Слідкуємо за першим напрямком» і діти очима рухаються в напрямку стрілки, яка намальована біля одинички. І так само й інші цифри», – пояснює Л. Ботлунг.
До речі, цим офтальмотренажером користуються не лише молодші школярі, а й учні старших класів. Також у цьому кабінеті є стрічки з різними кольорами. Кожного дня діти отримують інший колір.
«Наприклад, у понеділок в першому класі працює зелений колір. І цього дня дітки додатково вживають овочі і фрукти саме цього кольору. Розповідають про користь цих продуктів на стан нашого здоров’я, пояснюють як цей колір впливає на самопочуття, на настрій тощо. І так увесь тиждень у нас проходить у кольорах. Подобається і дітям, і їхнім батькам», – додала директор.
Крім того, в кожному класі на партах є мішечки з сіллю, які діти кладуть на голову для вироблення правильної осанки.
«А подушечки з ароматами трав вчителі використовують, коли діти втомлюються – тут ромашка, м’ята – тобто, ті трави, серед яких живуть наші діти в селі. Усе це робиться під наглядом шкільної медсестри», – пояснила Л. Ботлунг.
Лікарі медичного університету Чернівців з травня цього року проводять дослідження та вивчають, як інноваційні методи Годинівської школи впливають на здоров’я дітей.
Директор пояснює, що цю роботу їхній заклад почав проводити вже давно. І кожного року експериментальна програма навчання дітей лише розширюється.
«Ще у 1990-х роках ми помітили, що дуже багато наших дітей зараховують на фізкультуру за спеціальною програмою. І по країні час від часу виникали трагічні випадки на уроках фізкультури. Це спонукало нас до того, щоб дітей заохотити зберігати своє здоров’я», – сказала педагог.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами