Нові два вітчизняні тролейбуси після завершення випробувань 19 квітня вийдуть працювати у звичайному режимі на маршруті Садгора – завод «Кварц» (вул.Я.Мудрого,192-Б –кінець вул. Головної ).
Про це повідомив в.о. начальника тролейбусного управління Михайло Олексюк,
Нагадаємо, що контактні мережі не прокладатимуть, тролейбуси їздитимуть до центру Садгори на акумуляторах.
Депутати міської ради у програмі "Суть Речей" на Радіо 10 розповіли про цей експеримент.
Юрій Бурега: В місті багато транспортну не екологічного, двигуни внутрішнього згорання. Нам треба витіснити маршрутки на околицю. Вони повинні довозити до центру міста пасажира, до тролейбусів. Треба покращити наш тролейбусний парк. Саме в день космонавтики ми в Чернівцях випробували тролейбус у Садгорі. Як Гагарін летів у космос, так я доїхав до «Космо» тролейбусом. Ми потратили лише 34% запасу акумуляторів і проїхали 9 км, виходить, що ми можемо десь 30 км їхати на акумуляторах. Значить ми могли б забезпечити з мікрорайонів доїзд до місця, де є контрактна мережа. Ось тепер є інформація,що в Дніпрі порахували, що 1,3 км контактної мережі мають збудувати за 28 млн гривень. Це дуже дорого, ми не можемо потратити такі гроші на мережу, але можемо забезпечити доїзд людей з віддалених районів. Якщо правильно користуватися цими акумуляторами, то їх вистачить десь на 5 років.
Людмила Григорчук: Тільки 2 тролейбуса будуть їхати в Садгору?
Юрій Бурега: Поки що так. В травні прибудуть ще 2 тролейбуси нові, але комісія вирішить, де вони будуть їхати.
Людмила Григорчук: Тоді вони будуть їхати раз в годину?
Юрій Бурега: Я взагалі думаю, що його не треба пускати аж через все місто, а лиш з Садгори до Дріждзаводу, там розвертатися і знову в Садгору. Але поки він буде їхати маршрутом 1 автобусу.
Василь Максимюк: Вони ефективні для Чернівців. Їх найкраще використовувати там, де немає контактної мережі. Місто Чернівці не є великим, у порівнянні з Дніпром чи Харковом. Мені дуже приємно бачити, що поїхали нові тролейбуси, бо були різні думки, а моя думка була принципова і категорична,що ми повинні придбати для чернівчан саме нові, а не вживані. Ми будемо поки що і вживані і 4 нові. Ми побачимо, як вони себе покажуть на дорогах. І тоді можна думати, скільки будемо купувати тролейбусів і яких.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами