Частина маршруток повернулися на попередні маршрути, а кількість електротранспорту в місті знову зменшилася. Чи виправдав себе транспортний експеримент і чи залишаться деякі маршрути їздити по-новому, «Впливовому АССпекту» розповів Володимир Середюк, заступник міського голови Чернівців.
- Так званий транспортний експеримент розпочався у червні і був розрахований на три місяці. Усім відомо, що вже через місяць на свій маршрут повернулася маршрутка №10а, 16, 15, 21. А на початку вересня довелося повернути маршрутки №11 і 12, - каже Володимир Середюк.
- Як гадаєте, чому не вдалося замінити цих два маршрути електротранспортом?
- Із початком навчального року тролейбусне управління, на жаль, не справилося із суттєвим збільшенням кількості пасажирів. Навіть попри те, ще збільшили кількість тролейбусів № 6 та 8, цього виявилося недостатньо. Місту бракує електротранспорту та водіїв, тому відмовитися від більшості маршруток ми поки що, на жаль, не можемо.
- Що тепер буде з тролейбусом №8? Чи не плануєте його взагалі знімати з маршруту?
- Наразі Чернівцями курсують лише 2-3 тролейбуси №8. Переважна більшість пасажирів даного маршруту це пільговики, відповідно, тролейбусне підприємство відчутно недоотримує коштів.
Якщо виконавчий комітет міської ради прийме рішення не продовжувати маршрут №9 до Соборної площі, а залишити його до «Майдану», то тролейбус №8 і надалі курсуватиме.
- Чи немає скарг на укорочення маршруту №9?
- Особливих скарг немає. Ми збільшили кількість тролейбусів по маршруту №2, додавши туди ще одну «гармошку», та намагаємось збільшити кількості автобусів на маршруті №9А до 6 одиниць.
- Володимире Богдановичу, чи зросли прибутки тролейбусного управління за період транспортного експерименту?
- Безумовно, зросли. Якщо зазвичай у літній період знижується дохідний план тролейбусного управління, то цього літа він залишився на рівні весни-осені. Лише за липень цього року тролейбуси перевезли на 450 тисяч пасажирів більше, ніж у липні минулого року. При однаковому тарифі на проїзд за липень минулого року власний дохід від продажу квитків склав 1 мільйон 159 тисяч гривень. У липні цього року продали квитків на 1 мільйон 474 тисячі гривен.
- Тож загалом експеримент був не даремним?
- Річ у тім, що ми багато говоримо про проблеми з транспортом, але слова нічого не змінять. Змінять – дії. Тому варто було спробувати, проекспериментувати, оцінити плюси і мінуси – це вже рух до змін. Звісно, хочеться, щоб у нашому місті маршрутки не дублювали електротранспорт. Та це буде можливо лише тоді, коли ми будемо краще забезпечені тролейбусами та водіями. А найголовніша наша мета – щоби маршрутки були там, де альтернативи немає.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами