Безкоштовний сервіс передбачає подання документів для оформлення пенсії дистанційно.
Про це розповів Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус під час прес-конференції.
Щоб скористатися сервісом необхідно зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою електронного підпису. В особистому кабінеті потрібно заповнити онлайн-заяву та завантажити скан-копії необхідних документів.
«Можна використовувати електронний підпис практично всіх акредитованих центрів сертифікації ключів — тобто всі існуючі версії електронних підписів», – розповів директор Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Олександр Малецький.
Розгляд заяви триває 10 днів. Після чого Пенсійний фонд надсилає смс-повідомлення про призначення пенсії або ж необхідність уточнення даних.
«Людині необхідно буде звернутися у відділення, коли прийде відповідна смс-ка, і тоді вже отримати пенсійне посвідчення», – пояснив Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус.
Електронний підпис, особиста присутність у відділенні після отримання смс-повідомлення та наявність оригіналів документів – основні вимоги оформлення пенсії через новий сервіс.
Станом на 9 серпня документи на призначення пенсії дистанційно вже подали 11 осіб.
«Наступний етап — це мобільний додаток. Самостійно можна буде подавати інформацію до Пенсійного фонду й отримувати її», – заявив Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус.
Нагадаємо, у Чернівецькій області одні з найменших пенсій в Україні.
Читати ще: Пенсії суддів за рік зросли на 78%, а соціальні пенсії лише на 8%.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами