Щоб скористатися сервісом необхідно зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою електронного підпису. В особистому кабінеті потрібно заповнити онлайн-заяву та завантажити скан-копії необхідних документів. 

«Можна використовувати електронний підпис практично всіх акредитованих центрів сертифікації ключів — тобто всі існуючі версії електронних підписів», – розповів директор Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Олександр Малецький. 

Розгляд заяви триває 10 днів. Після чого Пенсійний фонд надсилає смс-повідомлення про призначення пенсії або ж необхідність уточнення даних. 

«Людині необхідно буде звернутися у відділення, коли прийде відповідна смс-ка, і тоді вже отримати пенсійне посвідчення», – пояснив Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус. 

Електронний підпис, особиста присутність у відділенні після отримання смс-повідомлення та наявність оригіналів документів – основні вимоги оформлення пенсії через новий сервіс. 

Станом на 9 серпня документи на призначення пенсії дистанційно вже подали 11 осіб. 

«Наступний етап — це мобільний додаток. Самостійно можна буде подавати інформацію до Пенсійного фонду й отримувати її», – заявив Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус. 

Нагадаємо, у Чернівецькій області одні з найменших пенсій в Україні.

Читати ще: Пенсії суддів за рік зросли на 78%, а соціальні пенсії лише на 8%.