Цей проект буде винесений на сесію міськради вже у червні. Поки що з ним працюють фахівці, рекламісти та представники бізнесу.
Найбільше обговорень було стосовно зональності міста, формату рекламних засобів та введення коефіцієнтів за плату користування місцями розміщення зовнішньої реклами. Рекламісти наголошували, що зональність запропонована розробниками положення, не відповідає умовам ринку і просили більш уважно розглянути це питання.
Нове положення передбачає введення схем розміщення розвішньої реклами, це означає, що буде розроблено карти з вказанням місця та формату рекламного засобу, що розміщуватиметься у певних зонах міста. Також у положенні передбачається перехід на нові типи рекламних конструкції.
Зауваження та пропозиції тепер мають опрацювати, включити до проекту рішення про Правила розміщення зовнішньої реклами в місті.
Зрештою, кажуть фахівці, питання це дуже важливе для міста, адже після затвердження цієї програми, мораторій на розміщення зовнішньої реклами втратить свою силу.
Нагадаємо, Виконком у березні цього року розглянув 5 проектів рішень, які стосуються реклами у нашому місті і не зняли мораторій на встановлення нових рекламних конструкцій.
Читати ще: В Чернівцях за дискримінаційну рекламу оштрафований заклад харчування
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами