Чернівецькі рекламісти презентували свою громадську організацію «Спілка рекламістів та рекламодавців Буковини». Вони розповіли журналістам, що об’єднались аби захищати свої права.
Різне трактування законодавства щодо зовнішньої реклами стало основною причиною створення такої спілки, розповідають рекламісти.
«Щороку ми приносимо міському бюджету близько 4 мільйонів гривень. За останні два роки, відколи діє мораторій, встановлення зовнішньої реклами взагалі завмерло» - зауважує голова спілки рекламістів Ігор Воронич.
Рекламісти вважають, що потрібно не забороняти встановлення реклами у місті, а обмежувати її там, де це необхідно. Тільки тоді місцева влада зможе навести лад в цій галузі. Цю думку рекламодавці донесли до чиновників, проте їм лише показали рішення виконкому про мораторій на встановлення зовнішньої реклами і все, каже Ігор Воронич.
До того ж чимало рекламістів не розуміють, чому чиновники раптом згадали про постанову Кабміну , що вивіска не може перевищувати 3 квадратних метрів, якщо досі це правило не діяло в Чернівцях.
Нагадаємо, нову концепцію зовнішньої реклами у Чернівцях підготували чиновники.
Рекламістів бентежить , чому законність певної рекламної конструкції визначає саме МКП «Реклама» і вказує на це наліпками на рекламних конструкціях. Адже комунальне підприємство по суті є таким самим гравцем на ринку, як і інші підприємці.
Тому зараз спілка готова впливати на правила гри та боротися за зміни в законодавстві.
Члени новоспеченої спілки пропонують чиновникам, поки існує мораторій, не демонтувати рекламні конструкції, а дати можливість власникам виправити недоліки . Тому що зараз всі дії влади виглядають як зачистка на ринку зовнішньої реклами. Адже, на думку рекламістів, простіше було б дати можливість впорядкувати рекламу, щоб вона і надалі приносила дохід в бюджет.
Окрім того, рекламісти хочуть розробити свій внутрішній кодекс,щоб реклама була не лише законною, але й гарною, адже вони зацікавлені у формуванні позитивного іміджу реклами в Чернівцях.
Читати ще: У Чернівцях проблеми не з кількістю зовнішньої реклами, а з її технічним станом
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами