Він поділиться з командою «Єдиної Альтернативи» кращими практиками розвитку Івано-Франківська та тим, як його команді вдалось втілити їх в життя, пише ІА АСС.
Руслан Марцінків з 2015 року керував містом. А на місцевих виборах-2020 за нього віддали голоси 84% виборців.
Таку підтримку серед мешканців міста, мер пояснює тим, що він постійно чує людей і спілкується з ними.
«Я спілкуюсь з людьми постійно. У нас є так звана «чорна п'ятниця»: це день, коли я разом з чиновниками сідаю на ровер і їду по вулицям, інспектую дороги, дивлюся, яку яму треба «підлатати», спілкуюся у дворах, на ринках... Я активний у соцмережах, щодня виходжу у прямі ефіри на своїй сторінці у Фейсбук, відповідаю на питання мешканців, - розповідає Руслан Марцінків. – Це дуже важливо, аби жителі міста відчували, що міський голова їх чує, розуміє».
Друга складова успіху Руслана Марцінківа і розвитку Івано-Франківська – виконувати конкретну роботу, а не просто багато обіцяти. І робити це міська влада повинна за підтримки бізнесу та підприємців.
«У пріоритеті: розвиток громадського транспорту – нові тролейбуси, автобуси, збільшуємо мережу тролейбусних ліній. Весь цей транспорт – комунальний. Пенсіонери та школярі їздять безкоштовно. Це дуже важливо для мешканців, - говорить мер Івано-Франківська. – Ще одна важлива складова – це ремонт дворів, тротуарів, облаштування парків і скверів. Тобто це робота з благоустрою».
У Івано-Франківську активно будують дитячі садочки та школи. Цього, каже Марцінків, до того, як він став мером, не робилося взагалі.
«Ми налагодили співпрацю з будівельниками. Домовляємося про певні правила гри: вони будують мікрорайон, а в рахунок пайової участі зводять там дитсадок або школу. Таким чином, вигідно і зручно всім, - наголошує Руслан Марцінків. - А люди бачать, що місто змінюється, стає комфортнішим».
Читайте ще: В уряді хочуть ввести повний локдаун: мер Івано-Франківська назвав дати
За період минулої каденції Руслана Марцінківа франківська громада стала власником Локомотиворемонтного заводу.
«Завод доводили до банкрутства, аби продати. А міська рада вирішила на аукціоні його купити. Зараз локомотиворемонтний завод має чимало замовлень. Ми вивели підприємство з боргової ями і поступово починаємо отримувати прибуток. Важливо, що на підприємстві є понад 220 робочих місць і щороку завод сплачує близько 15 млн. грн. податків, - каже мер міста. – А якщо місто колись вирішить продати це підприємство, то ми отримаємо за нього не менше 100-120 млн. грн. Проте наразі про таке не йдеться».
Даючи поради команді «Єдиної альтернативи», як розвивати місто, Руслан Марцінків зазначив, що дуже важливо вишукувати і користуватися грантами Європейського Союзу.
«Завдяки програмі НЕФКО ми вже утеплили 17 дитячих садочків, а наступного року заплановано відремонтувати 24 школи. Завдяки грантовим програмам ремонтуємо відділення лікарень, купуємо дороговартісне сучасне обладнання, відновлюємо пам`ятки архітектури, - розповідає міський голова Івано-Франківська. – Розпочали будівництво електрозаправок – теж за підтримки ЄС. Усе це дає можливість бути привабливими для туристів. А залучення туристів – це, звісно, залучення коштів».
Руслан Марцінків переконаний: засадничими речами для кожного мера мають бути інтереси громади, яка його обрала. Тоді місто приречене на успіх, а мер – на гарні рейтинги.
Дивіться нас на YouTube
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами