Слухач: Не стидно пану Кушнірику бездіяльно і халатно відноситися до своїх обов’язків? Зима це показала.
Ярослав Кушнірик: Це суб’єктивно. В кожній роботі є щось добре і є недоліки. Я хотів би зробити набагато більше, ніж зробив, і було б смішно думати, що зробив все, і задоволений. Я не задоволений, не все вдалося зробити в минулому році. Не знаємо ще, як повернеться все в цьому році. Не задоволений тим, що працівники в житлово-комунальній сфері отримують таку зарплату, що вони змушені їхати за кордон на заробітки. Не задоволений тим, що в тролейбусному управлінні – 50 вакансій. У нас виїжджає 54 тролейбуси в день, але в наявності є 89 машин. Якась частина тролейбусів знаходиться на плановому, якась на капітальному ремонті. Але якби не було цих вакансій, то щодня у нас би виїжджало 70 тролейбусів. Людей немає. В тролейбусному управлінні почали просити колишній працівників, які вийшли на пенсію, щоб вони повернулися, бо нема кому працювати. Причина – зарплати, хоч вони в управлінні не малі, але в порівняні з заробітками за кордоном – то вони менші, звичайно.
Людмила Григорчук: Всі свої рішення ви впевнено можете захистити? Все добре робили, чи десь треба було інший напрямок обирати?
Ярослав Кушнірик: Десь помилявся, безумовно. Не всі рішення були ідеальними, але інколи треба обирати між поганими варіантами, як я вам говорив про вулицю Винниченка: засипати ями щебенем – погано, викладати плиткою – теж недобре, залишити, нічого не робити – погано. Що б не зробив, у частини мешканців це викличе осуд і несприйняття.
Людмила Григорчук: Краще з гіршого
Ярослав Кушнірик: Так, часто доводиться обирати не ідеальний варіант, але той, який, на мій погляд, найкращий. Є рішення, які я приймав твердо і не зважаючи на супротив і критику я дотримався своєї думки. Коли минулого року були передбачені кошти на ремонт вулиці Руської, від Сагайдачного до Січових Стрільців, то я тоді казав, як можна викласти 7 млн, якщо я знаю, що наступного року треба буде зривати все і робити мережі. Я вважаю, що на таких ділянках треба робити все капітально. От на проспекті можна не робити мережі, бо немає аварій, мережі функціонують, тут можна ремонтувати лише проїжджу частину. А якщо за 5 місяців там розривали і ремонтували 18 разів,то що ми говоримо.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами