Не встигли нові вимірювачі швидкості TruCam потрапити на дороги, як Україною почали ширитись чутки про їх некоректну роботу та відсутність будь-яких сертифікацій та перевірок приладів. Натомість ці міфи не мають під собою жодних реальних доводів.
Про це написав перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошитський у Facebook.
Читати ще Робота радару на Буковині: реакція водіїв (ФОТО, ВІДЕО)
Перший і найбільш неприємний міф: патрульні будуть ховатись у кущах, як це раніше робило ДАІ. На практиці ж усі прилади використовуються максимально відкрито:
- Опублікована карта, з нанесенням ділянок використання;
- Стоять попереджувальні знаки;
- Стоїть службовий автомобіль на синіх проблискових маячках.
Міф 2. Поліцейські за допомогою ефекту косинуса та поправочного коефіцієнта впливають на точність вимірювання. Він іде корінням у часи, коли аналогічні прилади мали "відкрите" програмне забезпечення, яке дозволяло вносити поправки у методику замірів TruCam. Нові прилади не дозволяють поліцейським вносити зміни до налаштувань поправочного коефіцієнта.
Вам буде цікаво Від 255 до 510 гривень. Скільки водії заплатять штраф за перевищення швидкості
Міф 3. Прилад не проходив жодних сертифікацій. Реально ж TruCam отримав сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки від 29.08.2012 № UA-MI/1-2903-2012. Варто зазначити, що у далекому 2012 році сертифікацію пройшов саме прилад із "відкритою" ситсемою, яка дозволяла корегувати роботу прилада.
Міф 4. TruCam не пройшов повірку. На практиці ж кожен TruCam не просто пройшов тестування на точність замірів, а буде перевірятись кожного року. Саме із таким інтервалом вимірювачі швидкості й будуть перевірятись, йдеться у повідомленні.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами