Про це в ефірі національного телемарафону «Єдині новини» заступниця директора Директорату розвитку електронних послуг Мінцифри Валерія Ткач, пише МА АСС з посиланням на Подробиці.
«Ми цифровізуємо один з найскладніших процесів, оскільки зараз процедура бронювання відбувається в паперовому форматі. І це триває достатньо велику кількість часу. Незабаром ми будемо запускати бета-тестування саме, саму послугу очікуємо запустити впродовж місяця...
У першу чергу керівник підприємства має зрозуміти, яка ж кількість працівників йому доступна для бронювання. Оскільки ліміти встановлюються нормативно правовими актами, система буде автоматично вираховувати на основі даних Пенсійного фонду про працевлаштованих.
Надалі буде здійснюватись перевірка працівника, чи є він у реєстрі військовозобов'язаних - у реєстрі «Оберіг». Після цього особу може бути заброньовано. Тож дві перевірки - на працевлаштування, чи дійсно людина перебуває у трудових відносинах з керівником підприємства, і чи є дані про особу в реєстрі військовозобов'язаних...
Передбачаємо, що сама процедура бронювання триватиме до години, оскільки всі перевірки здійснюються автоматично. Відмова зможе бути з двох причин - або особа не перебуває в трудових відносинах, або ані про особу відсутні в реєстрі «Оберіг»...
У першу чергу ми запустимо цю послугу для критично важливих підприємств, які надають послуги або виробляють товари для Сил оборони...
Дані про бронювання одразу фіксуються в реєстрі військовозобов'язаних, у реєстрі «Оберіг», працівники ТЦК мають доступ до цього реєстру. Сама роздруківка вважається підтверджуючим документом або з паперовий документ, або ж інформація з «Резерв+».
Електронних повісток у «Дії» не планується», - розповіла Валерія Ткач.
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами