Роботи опублікувало Міністерство економічного розвитку і торгівлі України на своїй сторінці в Facebook, повідомляє "Укрінформ".
Одне з відео присвячене природним заповідникам та екологічному туризму, а друге – гастрономії. Обидва – тривалістю одна хвилина.
"Екотуризм - шалено популярний в світі. Багато хто долучає себе до цього сучасного руху. Але, як кажемо ми в Мінекономрозвитку, хто не подорожував українськими заповідними зонами, насправді, не знає, що це таке. Унікальні природні багатства, мальовничі річки, густі тисячолітні ліси та могутні гори - лише частина всього того, що ми можемо показати. Для цього ми створили відео "Ukraine open for tourism", щоб ближче познайомити українців та наших потенційних гостей з тим, чим багата наша країна", - йдеться в описі до першого відео.
Другий ролик демонструє процес приготування та подачі найвідоміших страв української кухні, як-от борщ, котлета по-київськи, а також інших популярних в Україні інтернаціональних страв.
"Вареники, борщ чи, може, щось із ф’южн? Українська кухня – багата на традиції, але, водночас, не відстає від світових трендів: ресторани високої кухні, фестивалі вуличної їжі та ще багато чого. Українські страви разом з традиційною гостинністю та вмінням приймати гостей – справжня туристична "фішка". Тож бельгійські вафлі та баварські сосиски, начувайтеся!", – прокоментували у МЕРТ друге відео.
У міністерстві зазначають, що використовуватимуть ці відео для промоції України в місцях, де часто бувають туристи чи просто збирається велика кількість людей, як-от аеропорти, потяги "Iнтерсіті" й інші публічні місця.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами