Працівники 96% компаній пліткують, і лише в кожному 10 колективі це роблять вкрай рідко. Про це свідчать дані опитування міжнародної компанії HeadHunter. Що менший колектив, то більша вірогідність пліткарства, йдеться в сюжеті "Сніданку з 1+1".
Згідно з дослідженнями, чоловіки й жінки пліткують порівно, хоча теми обговорень відрізняються. Виявилось, що найчастіше це роблять люди середнього віку від 30 до 45 років. А от більш старші майже не мають на це часу.
Вважається, що журналісти, соціологи, лікарі, вчителі пліткують найбільше, інколи це може бути невимушено або неспеціально.
Інколи плітки позитивно впливають на те, що відбувається в колективі, зазначають фахівці. Це збільшує обсяг отриманої інформації, а значить, вона може допомогти в роботі. Учені з університету Амстердама дослідили, що чутки та плітки у колективах розвивають необхідні стандарти поведінки. Як мінімум, це дозволяє попередити співробітників про недоліки інших.
А от психологи все ж радять не витрачати на це свій час. Плітки – це психологічна гра. У ній завжди є трикутник, у якому одна людина – жертва, яку переслідують або рятують. Тому психолог пропонує завжди говорити правдиво та відверто із друзями або колегами, а головне - напряму, і не вплутувати третіх осіб.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами