В програмі «суть Речей» начальник інспекції з благоустрою Сергій Обшанський відкрив секрет, що у роботі з підприємцями найбльш переконливими факторами є не штрафи, а метод автододзвону
Сергій Обшанський: Беремо на ізмор. Кожних дві з половиною години в нього дзвонить телефон і просить прийти для складання адмінпротоколу. Коли проходить 5 хвилин, то з’являється порушник, з’являється інспектор, вони знаходять спільну мову, якось швидко і все добре.
Людмила Григорчук: Якщо говоримо про вивіски, то центральна частина міста має мати якнайменше великогабаритних вивісок. Як працюєте зараз з вивісками? Демонтуєте?
Сергій Обшанський: Вішати собі всі медалі і регалії це неправильно. Найперші зайнялися боротьбою з вивісками МКП «Реклама». Вони почали цей процес ще рік тому. А інспекція долучилася, вийшло, що ми знайшли один одного. Інспекція пише протоколи і попередження, а МКП «Реклама» бере відкрутку і робить демонтаж. Спільна робота. На базі МКП «Реклама» і інспекції з благоустрою, так мають діяти всі відділи і департаменти. Ми приклад показали, давайте разом це все робити.
Людмила Григорчук: Скільки демонтували? Може хтось сам зробив з підприємців?
Сергій Обшанський: Цей процес триває щодня. Я думаю, що він буде завершений не так швидко, як хотілося б, але в 2017 році ми вийдемо на добрі показники.
Людмила Григорчук: Де найгірша ситуація? Колись називали вулицю Кобилянської, тепер де?
Сергій Обшанський: Вулиця Кобилянської на 80% вже готова. Почищена, демонтована, забрано все. Навіть біля кінопалацу були величезні банери-розтяжки тих чи інших фільмів, зараз повністю відкрита будівля. З приватним підприємцем не було ніяких проблем. Вони виконали всі умови попередження і самостійно демонтували кондиціонери, які там висіли.
Людмила Григорчук: Чому раніше цього не робили? Підприємці не знали, чи на них не тиснули?
Сергій Обшанський: Підприємці дивувалися, казали, що 10 років, чи 20 років працюють, а тепер ви взялися звідкись і чому воно так. До них ніхто не підходив. Можливо, при районних радах не так звертали на це увагу, а коли районних рад не стало і зробили інспекцію, створили її 23 жовтня того року, то зайнялися цим більш плотніше і це залежить від особистості, від людей, які працюють, він інструменту, який ти даєш тим людям. Адже цим займається не тільки Обшанський Сергій Валерійович, а в мене працюють люди, 18 чоловіків. Вони всі в мене молоді.
Людмила Григорчук: У вас критерії підбору персоналу?
Сергій Обшанський: Не критерії, так склалося, що 80% - це молоді люди. Я їх налаштував на роботу, дав інструменти, мотивацію.
Людмила Григорчук: Найголовніша мотивація – це зарплатня. Вони задоволені зарплатнею?
Сергій Обшанський: Не дуже. Але я впевнений, що якщо люди будуть бачити наш результат позитивний, а він ніби є, то я буду звертатися до міського голови, буду звертатися до депутатського корпусу для збільшення премії для своїх працівників. Це обов’язково треба робити.
Людмила Григорчук: Це і крок, щоб не було корупції.
Сергій Обшанський: Так, це крок до запобігання корупції, щоб не було корупційної складової, бо коли людина не забезпечена матеріально, то вона дивиться по сторонах і ця сторона доводить до краху.
Людмила Григорчук: То яка зараз вулиця найбільш перенасичена рекламою?
Сергій Обшанський: Беремо вулицю Головну, першу зону Чернівців, історичний ареал. Спочатку займаємося центром, а потім вже переходимо на бізнес-регіони.
Людмила Григорчук: То до 17 року – порядок буде в центрі Чернівців, чи в усьому місті?
Сергій Обшанський: Центр.
Людмила Григорчук: Які найбільші складнощі з вивісками, такі ж як і з терміналами, що не можете знайти власника? Чи інші перепони?
Сергій Обшанський: Найбільше людей, які є власниками, то вони здають в оренду приміщення, а живуть у Києві, в інших містах, то ми їх шукаємо. Це забирає багато часу.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами