Володимир Урсулян, директор МКП «МіськШЕП»:
«Цьогорічної зими ми спробуємо певне нововведення. Стару частину Чернівців ми посипатимемо тільки сіллю без піску. Там зливова каналізація об’єднана з фекальною, і навесні вони забиваються. Відтак потім нам доводиться робити подвійну роботу – взимку ми самі ж забиваємо зливову мережу, а навесні чистимо.
Читайте також: Застарілою технікою засніженими дорогами: як «МіськШЕП» готується до зими
Окрім цього, після піску утворюється пил, а це доволі некомфортно, особливо для старої центральної частини міста.
Саме тому хочемо цьогоріч спробувати посипати тільки сіллю. Але це за умови, якщо не буде високих мінусових температур. Якщо ж все таки будуть сильні морози, то доведеться повернутися й до піску.
З нової техніки наразі у нас нічого немає. З хорошого, то на підприємстві є один автомобіль, який впродовж 2-3 років був поламаний, це авто на базі «Iveco» для зимового посипання доріг, ми за літо його відновили, пробуємо запустити, і маємо надію, що він нормально відпрацює.
Наразі ми працюємо над тим, щоб взяти техніку у лізинг, вже виставили умови на тендер. І це все ще в процесі».
Дивіться нас на YouTube
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
Не треба ви***одити велосипед і вважати, що то велике відкриття. Хлорид, яким і є сіль, безслідно не зникає. Тонни активної речовини призводять до корозії, руйнування доріг, всієї дорожньої інфраструктури, зливових мереж, транспортних засобів,взуття та одягу. Сіль потрапляє в ґрунтові води, шкодить ґрунтам і річкам, знищує рослинність. Якщо немає спеціальної техніки та обладнання для використання більш сучасних, безпечних протиожеледні засоби, то краще використовувати магнієву сільбішофіт, яка десь у 67 разів дорожча за піщаносольову суміш,менш агресивна,ніж сіль,хоча також не зовсім безпечна. В Європі намагаються зменшувати кількість хімічних реагентів за рахунок механічного прибирання вулиць і доріг. А тротуари,звичайно, краще обро***ти макаамом.