Цього вимагає Антимонопольний комітет, адже мораторій не дозволяє розвиватися здоровій конкуренції, каже Олександр Шведик, заступник начальника управління ДМБК міської ради.
Але після короткого обговорення, члени виконкому не підтримали рішення про його скасування.
Антоніна Бабюк, секретар виконкому зазначила, що зараз, при дії цього мораторію, важко контролювати розміщення реклами, особливо роботу МКП "Реклама", а після завершення дії мораторію, впевнена вона, взагалі важко буде щось вдіяти міській раді.
Нагадаємо, МКП Реклама перевіряли, виконком ініціював службову перевірку.
Читати ще: Впорядкувати та захистити. Якою має бути зовнішня реклама у Чернівцях.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами