Служби доставки, які працюють в Україні, нерідко прораховуються під час надання послуг. Поширений випадок, пов’язаний із цим – неспівпадіння ваги посилки при надсиланні та при отриманні. Тобто відправнику нараховують певну вагу. Натомість при отриманні посилка раптом стає значно важчою, якщо за неї сплачує адресат.
Більше про це кореспондентові ІА «АСС» розповіла офіс-менеджер однієї з чернівецьких компаній Марія.
«Вага може змінюватися й кілька разів: якщо посилка проходить через кілька відділень «Нової пошти», на кожному наступному її реєструють вже важчою, ніж на попередньому. Отже, до отримувача пакунок доходить уже значно «важчим», ніж він був при відправці», - розповідає Марія.
За словами офіс-менеджерки, за розцінками вага у цій службі доставки градуюється наступним чином: 0,5 кг – 2 кг, 2 кг – 5 кг, 5 кг – 10 кг, 10 кг – 20 кг і так далі.
Читайте також: Поштарі і надалі носитимуть пенсії - міністр Омелян
На найменших посилках різниця виходить незначна. До прикладу, доводиться сплачувати 50 гривень замість 45. Але вже між вагою до 10 кг і від 10 кг різниця може сягати 20 гривень.
«І коли розраховуєшся за кілька посилок щодня, сумарно доводиться переплачувати чималу суму. Вони додають вагу таким чином, щоби вона була дорожчої цінової категорії. До прикладу, вага в 4 900 грамів при відправці трансформується в 5 100 грамів при отриманні», - розповідає Марія.
Офіс-менеджерка каже, що відправники часто її попереджають про вартість посилки. І для неї отримання пакунків є постійною «війною» з операторами та представництвом служби доставки в нашому місті.
«Мені кажуть, що проблема в операторі, який відправляв посилку, та, нібито, недоважив її. А всі мої спроби домогтися зниження оплати не досягли результату. Щоразу пропонують поскаржитися на "гарячу лінію", де мені знову повторюють, що це технічна помилка, яка є частиною їхньої роботи», - каже чернівчанка.
За словами начальниці відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Держпродспоживслужби в Чернівецьій області Надія Кутиніна, мова в даному випадку може йти про прямий обрахунок.
«Не можу точно стверджувати про факт обрахунку, бо до нас з такими скаргами не зверталися. В поодиноких випадках може дійсно мати місце людський фактор. Але якщо подібні випадки є системними, компанія або окремі її працівники, вочевидь, можуть зловживати цим», - каже Надія Кутиніна.
У подібних випадках пані Надія радить вимагати в операторів власноруч перевірити вагу. І якщо дійсно є різниця між вартістю, яку вказали відправнику, та кінцевою, яку сплачує отримувач, потрібно про це вказати.
Якщо оператори відмовляються розв’язувати вашу проблему, потрібно написати заяву на ім’я керівника відділення.
У разі незадоволення скарги, варто звернутися до управління Держпродспоживслужби.
Журналіст ІА «АСС» намагався дізнатися позицію «Нової пошти» щодо подібних випадків. Та на три наші запитання, через три тижні, отримали наступну відповідь:
«Для нашої компанії клієнт - головна цінність. Всі спірні питання, якщо такі виникають, ми вирішуємо в особистому порядку відразу. «Нова Пошта» має один з найвищих в логістичній галузі показників NPS (готовність рекомендувати компанію) – 75%», - відповіла нам пресслужба «Нової пошти».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
Кому интересно, можете прочитать...
https://m.facebook.com/story.php?storyfbid=10219916903169396&id=1126151380