В програмі "Суть Речей" Павліна Храпчинська, директор приватного підприємства "Багіра" та Юлія Сафтенко, депутат міської ради, член робочої групи, яка працює з перевізниками пояснили, що поки міська рада і перевізники домовилися, що можливо проїзд у маршрутках подорожчає до 4 гривень, а пільговики будуть платити 2 гривні. Але остаточні цифри будуть відомі вже наступного тижня
Павліна Храпчинська: На останній нараді нашій ми домовилися, що з 10-ї до 15-ї возимо за дві гривні, 13 маршрутів відокремлюємо, бо це дачні, ніби все добре. Але я кажу вам правду, не всі перевізники на ці умови не йдуть. Калинівський ринок на себе це взяти не може, бо вони працюють до обіду, їде односторонньо. Рано до базару, і з 12-ї години їдуть з базару. Вони не можуть взяти на себе пільгову категорію, а це 100 машин. Вони не зможуть повезти. Все одно треба сідати і розмовляти, але не всі перевізники, навіть віддалені райони, Садгора, Роща, не всі готові.
Юлія Сафтенко: Хочу сказати, що ситуація складається таким чином, що попри те, що я знаю багатьох перевізників ще з журналістської діяльності, скільки ми робили сюжетів, матеріалів проблемних, що я відзняла особисто, попри цю повагу до перевізників, мене обурює їхнє ставлення до того, що ми ведемо бесіду у формі ультиматуму. Це якісь постійні вимоги, це постійні докори. Ми не можемо знайти спільного знаменника.
Пані Павліна, думаю, однозначно знає, що якість перевезень у нас жалюгідна в Чернівцях і це не тільки 10-й маршрут, це левова частка маршрутів. Не буду говорити про зовнішній вигляд водіїв, хамовитість, про обілечування, той же російський шансон, це ті проблеми, які можна перелічувати і перелічувати, це буде нескінченна кількість проблем.
Я думаю, що тут треба починати з головного і починати з того, що вже понад 2 роки чи майже два роки, я, можливо, помилюся в цифрах, але переді мною документи і я знаю, що в 12-му році між перевізниками і міською радою був укладений договір-меморандум про те, що перевізники будуть возити малозабезпечених чернівчан з 10 до 15 години безкоштовно за соціальними квитками, попри те, що в законі поняття про соціальний квиток немає.
Але у 2014 році за ініціативою перевізників це було скасовано меморандум. І впродовж двох років пільгові категорії населення не перевозяться. Я вважаю, що попри те, що все дорожчає в Україні, нас уже нічим не здивуєш, я розумію, що вартість запчастин, що вартість палива зростає, але я говорила це на першій нараді, одна з тих, як «баба Яга проти», коли я говорила, що не можна підвищувати тарифи, поки не піднімемо хоч трошки якість обслуговування, бо ті інваліди, ті люди з особливими потребами, хто відпрацював по півстоліття, стоять в чергах, відчувають себе жалюгідно, вони не розуміють, що відбувається, їм все-одно які там договори, які перемовини, де списи збиваються, їм головне, щоб їм забезпечили перевезення.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами