Про це повідомляє Еспресо.TV.
Законом передбачається запровадити автоматизовану систему оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, надати відповідні повноваження органам місцевого самоврядування, встановити обов’язковість забезпечення пільгових категорій населення електронними квитками у населених пунктах, де запроваджено автоматизовану систему обліку оплати проїзду, та визначити можливість притягнення до адміністративної відповідальності за проїзд пасажира без реєстрації або компостування проїзних документів.
Законом, зокрема, встановлено, що "органи місцевого самоврядування запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду, встановлюють порядок її функціонування, а також форми носіїв, види, порядок обігу та реєстрації проїзних документів, визначають особу, уповноважену здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду".
Згідно з Законом, "правила користування міським пасажирським автомобільним транспортом затверджуються відповідним органом місцевого самоврядування. Вони визначають порядок проїзду і його оплати, права та обов’язки пасажирів, а також взаємовідносини перевізників і пасажирів під час надання транспортних послуг, враховуючи особливості транспортної інфраструктури та наявність автоматизованої системи обліку оплати проїзду".
Закон прийнято з урахуванням пропозицій профільного комітету.
Тим часом, в програмі "Суть Речей" заступник міського голови Володимир Середюк та громадська діячка Тетяна Лебухорська обговорили всі за і проти такої новації в Чернівцях.
Володимир Середюк: На сьогоднішній день неодноразово обговорювалося, ініціатива надзвичайно хороша, але надзвичайно дороге впровадження. Якщо для прикладу, Львів витратив 8 мільйонів Євро кредитних коштів взяв на впровадження і систему, Вінниця десь так само. Коли ми говоримо про стан і тролейбусів, і автобусів, це напевно, наступний етап, коли ми хоча б забезпечимо більш-менш пристойну якість перевезень, тоді ми можемо говорити про цю систему. Звичайно, краще було б розвивати це все паралельно. Але є поняття можливостей. Якщо пріоритетний напрямок цей, то звідкись треба взяти гроші. На сьогодні це питання в обговореннях і в роздумах, але конкретних дій у впровадженнях немає.
Тетяна Лебухорська: Що таке електронний квиток з точки зору пасажира? Цей квиток дає повний облік пасажирів. Запроваджуючи електронний квиток ми знімаємо питання, скільки проїхало пільгових, скільки з повною оплатою. Якщо є електронний квиток, то є зафіксована кількість тих транспортних одиниць, які вийшли на рейс. Маючи цю систему, перевізник не може приховувати, це знижує втручання людського фактору. Ми готівку не приймаємо, ні водій, ні кондуктор. Запровадження електронного квитка повністю перекриває не зовсім чисті схеми, якими користуються перевізниками. Тому я бачу, що перевізники будуть чинити спротив цій системі, але ті переваги, які вона несе, то це безумовно і абсолютно це плюс для транспорту. Чи питався хтось у виробників цього обладнання, скільки коштують сканери, білетомати, друк білетів? Цікава цифра.
Володимир Середюк: Фірма одна з Чехії влітку приїжджала до нас, представляла обладнання для електронного єдиного квитка. З технічним обслуговуванням. Вони готові все це забезпечити за власний рахунок на всі транспортні засоби. Умова – 20% від тарифу. Якщо у нас є три гривні, то 60 копійок з цих гривень перераховуються їм. Якщо враховувати підвищення тарифу, то це буде знову 20%, якщо беремо 5 гривень, то ще на гривню треба платити більше для квитка. Це 6 гривень буде проїзд. Нічого немає безкоштовного, цей час пройшов. Питання, чи готові будуть за це платити споживачі. Яку ми сферу не візьмемо, то все буде впиратися у фінанси.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами