Сьогодні на балансі Чернівецького тролейбусного управління знаходяться 99 пасажирських тролейбусів. Враховуючи пасажиропотік та місткість цих машин, то їх вистачає, розповів у програмі Суть Речей на Радіо 10 Віталій Якубів, заступник начальника ЧТУ.
"Проблема лише в тому, що в нас лише близько третини тролейбусів є низькопідлоговими. Відтак пасажири з інвалідністю відчувають все ж таки дискомфорт",- каже Віталій Якубів.
Востаннє тролейбуси купували для ЧТУ навесні цього року, 4 нових вітчизняних і 10 вживаних з Європи. Всі вони є низькопідлоговими, пристосованими для людей з інвалідністю. Другий їхній плюс – всі ці тролейбуси мають автономний хід, тобто вони можуть рухатися з пасажирами навіть у випадку обриву, чи необхідності об’їхати, зазначає Віталій Якубів.
За його словами із наявних 99 тролейбусів, на ходу знаходяться 90. Поки що конкретних планів щодо чергової закупівлі тролейбусів немає, але нові машини потрібні, кажуть в ЧТУ, тому що щороку деякі машини підлягають списанню.
"На мою думку, процес оновлення рухомого складу - неминучий, можливо потрібно закуповувати частину нових машин, а частину вживаних. Як на мене, остання закупівля вживаних тролейбусів показала, що це досить комфортні, зручні, тихі машини, при тому, що вітчизняна машина подібного класу вартує не менше 11 мільйонів гривень", - сказав Віталій Якубів.
Якщо говорити про 2019-й рік, то закупівлі, які відбулися це і нові тролейбуси, і вживані, - це позитивні зрушення у розвитку громадського транспорту міста, заявив у програмі Суть Речей на Радіо 10 Володимир Середюк, заступник чернівецького міського голови.
"Якби нам вдалося зберегти таку динаміку на наступні роки, то за 5 років ми б значно покращили ситуацію у тролейбусному управлінні, але все буде залежати від наших фінансових можливостей", - розповів посадовець.
Також Володимир Середюк зазначив, що у міськраді розроблена проектно-кошторисна документація щодо облаштування тролейбусної лінії на вулиці Рівненській. Це буде зроблено у майбутньому, якщо будуть гроші.
Читайте також: На початку грудня у громадському транспорті Чернівців запрацюють стаціонарні валідатори
Також гості програми розповіли, що у Чернівцях доцільно інвестувати у розвиток електротранспорту.
"Мені подобається Вінницька модель розвитку громадського транспорту, коли основні маршрути та магістралі закриває комунальний електротранспорт, а приватні перевізники здійснюють функцію довезення пасажира до основних магістралей. Це моя особиста думка", - зазначив Володимир Середюк.
"Сьогодні світ відмовляється від закупівлі автобусів. Для того, щоб закуповувати, до прикладу, муніципальні автобуси, потрібно створювати ремонтну базу і всі ці витрати, як на мене, будуть абсолютно невиправданими, тому що наші тролейбуси, які мають автономний хід, можуть виконувати функції автобусів", - додав Віталій Якубів, заступник начальника ЧТУ.
Тож, поступово докуповуючи такі тролейбуси, всі основні маршрути у місті можна буде перевести на електротранспорт, без значних фінансових вливань для створення інфраструктури ремонту автобусів. Крім того, в інших регіонах стараються забрати дизель з міст, аби покращити екологічний стан, каже Віталій Якубів.
"Автобуси з центру Чернівців потрібно забирати. Це моя особиста думка", - заявив Віталій Якубів.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
У 1928 році трамвай у Чернівцях перевіз понад шість мільйонів пасажирів. Прибуток становив більш ніж 25 мільйонів леїв.