Спека — шкідник всього живого, і це без перебільшення так і є. Страждають всі, починаючи природою і людьми, закінчуючи всім, що нас оточує. Метал і той не в силах витримати постійні прямі промені сонця і палюча спека.
Автомобіль — це, по суті, великий шматок металу, який як не крути, схильний його безжальному впливу. Для того щоб уберегти ЛФП (лакофарбове покриття) автомобіля, а також інші вузли, які страждають від перегріву, слід дотримуватися деяких правил, завдяки яким можна полегшити долю свого сталевого коня.
Читати ще: В Чернівцях сьогодні зберігається аномальна спека і протримається вона до понеділка
Отже, по порядку, як вберегти свій автомобіль в літню спеку — запобіжні заходи.
Якщо ви плануєте надовго залишити свою машину на вулиці, спробуйте знайти укриття або тінь. Тривала стоянка на сонці шкідлива як ЛКП, так і гумі, яка також "боїться" прямих сонячних променів ультрафіолету. Крім того, від тривалої стоянки іноді деформується торпеда або панель приладів, особливо це стосується недорогих автомобілів. Крім того, оббивка салону дуже страждає від сонячного світла, ультрафіолет негативно впливає на матеріал, яким обшитий салон, після чого салон втрачає свій вигляд, вигорає, втрачаючи свій первісний вигляд. Як ви розумієте, це загрожує втратою товарного вигляду, у разі необхідності продажу автомобіля у вас виникнуть великі проблеми, авто з вицвілим салоном навряд чи хто захоче купувати.
До теми: Вільний одяг і вода - поради у спеку для водіїв
Від високої температури страждає і електропроводка, обплетення може тріскатися, а разом з тим перегріваються і численні датчики і реле. Тому краще для вас і вашого авто буде тіниста тераса або навіс, вони допоможуть уникнути вищеописаних проблем. Якщо ж сховатися ніде, подбайте про мінімальну захисту, наприклад, тонування вікон і світловідбиваюча фольга чудово справляються з сонячними променями. Як варіант, можна встановити спеціальні шторки, які в разі необхідності можна засунути. Прекрасним рішенням буде спеціальний чохол, який одягається на кузов автомобіля і повністю захищає його від впливу навколишнього середовища.
Більшість сучасних автомобілів оснащені кондиціонером, у разі його відсутності — використовуйте вентилятор або примусове охолодження у вигляді відкритих кватирок або вікон. Це дозволить вам відстрочити перегрів салону, проте вплине на витрату палива до якого, як ви знаєте, кондиціонер має саме пряме відношення.
У весняно-літній період кузов доводиться мити частіше, оскільки крім постійних — пилу і бруду з'являються ще такі неприємні явища, як збиті комахи і пташиний послід. І в першому і в другому випадку на кузові залишаються складні плями, які якщо не змити відразу — можна назавжди зіпсувати лакофарбове покриття автомобіля. Не відреагувавши вчасно, вам доведеться повністю перефарбовувати кузов свого автомобіля. Поодинокі випадки "атаки пернатих снайперів" можна прибрати самому, головне вчасно їх виявити, на сонці така неприємність немов запікається на фарбі. Виявивши сліди пташиної "невихованості", озбройтеся вологою серветкою і спробуйте відтерти пляма. Якщо ж воно не піддається очищенню, запасіться терпінням і їдьте в автомагазин за спецзасіб або прямо на мийку, найімовірніше професіоналам вдасться відмити проблемні плями. Увага, ні в якому разі не використовуйте миючі засоби та побутову хімію для дому, результатом таких експериментів може стати порушення шару лаку, а якщо сильно "постаратися", то і фарби...
В жарку погоду, перш ніж почати рух перевірте двигун, особливо це стосується власників старих автомобілів, переконайтеся, що у системі охолодження є необхідний рівень антифризу або інший охолоджуючої рідини. Перевірте термостат, а також датчик включення вентилятора і сам вентилятор, якщо хоч щось з цього списку не буде функціонувати, є ймовірність перегріву мотора, після чого він просто може заклинити.
Своєчасно замінюйте гальмівної рідини, дворічна і старше рідина здатна закипати при інтенсивних навантаженнях, після чого гальма можуть відмовити в самий невідповідний момент. Великим навантаженням схильні гальма під час їзди по гірських дорогах, оскільки часто при русі вниз водієві часто доводиться працювати педаллю гальма. Як ви розумієте, у разі відмови гальм на узвозі, аварія просто неминуча. При спуску на гірських дорогах намагайтеся використовувати двигун, гальмування двигуном поширений і досить ефективний спосіб, який дозволяє уникати перегріву фрикційних елементів, таких як гальмівні диски, накладки та колодки.
Дотримання цих прості правил позбавить вас від можливих проблем, які відбуваються з вини високих температур і великої сонячної активності.
Джерело:
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами