Багато хто стикався з ситуацією, коли справи накопичуються, мов снігова куля, і як їх всі переробити незрозуміло, тому що навіть підступитися до вирішення справ і проблем страшно. Щоб такого не відбувалося, варто скористатися порадами з цієї статті. Ви навчитесь планувати, розподіляти і завершувати всі свої справи, пише vitamarg.com.
1. Для початку складіть список справ.
Насправді це основа успіху і розвитку. Вираз своїх думок на папері допомагає краще розібратися в собі, прояснити свої цілі, виділити конкретні кроки для їх досягнення. Прямо зараз візьміть в руки ручку і напишіть на папері всі свої бажання. Краще щоб їх було не менше ста. Написали? Тепер потрібно зробити невелику перерву і відволіктися від паперу і всього що ви на нього нанесли. Розслабтеся і займіться чимось протягом 15-20 хвилин.
Тепер необхідно прибрати з цього списку все зайве. Повинно залишитися 5-7 пунктів. Це основи – найголовніше в житті, будемо називати це кредо людини. На основі цього кредо і потрібно складати життєвий план. Для кожного пункту складати цілі на 3 роки, рік, місяць, день. Спробуйте скласти такий план якомога докладніше і діяти відповідно до нього протягом 2х місяців навіть якщо буде дуже важко. При ретельній праці і бажання результати зможуть дуже приємно здивувати, а життя стрімко піде вгору!
2. Справи потрібно розділяти на важливі і менш важливі, їх в свою чергу – на термінові і довгострокові.
Спочатку потрібно виконувати важливі термінові справи. Найчастіше це найнеприємніші справи, які відкладаються на потім, але виконання яких життєво необхідно! Потім потрібно робити менш важливі термінові справи і важливі довгострокові. До менш важливих довгострокових справ відносяться шкідливі звички, перегляд телевізора, поневіряння по інтернету. При організації себе на виконання справ в порядку терміновості, остання категорія справ відпаде зовсім, або буде займати мінімум часу і перестане цікавити.
3. Для мінімальних термінових справ зручно скористатися правилом п'яти хвилин.
Якщо справу можна виконати протягом п'яти хвилин, то вона виконується відразу ж і викреслюється. Успіх починається з дрібниць! Не відкладайте дрібні побутові домашні справи на потім, скористайтеся правилом п'яти хвилин і ваше життя стане набагато простішим.
4. Найважчі і великі справи буває корисно поділити на більш дрібні завдання з конкретними етапами.
Зробивши такий поділ, ми пояснимо нашому мозку як виконати дану "велику" справу, і вона стане сприйматися в голові як цікава гра, що приносить свої дивіденди, а не блокуватися і відкладатися як щось неприємне і нездійсненне. Чим простіше і швидше будуть виконуватися підзадачі, тим краще. Головне тут не зупинятися і виконувати всі проміжні етапи до кінця. Розглянемо приклад як вивчити іспанську мову. Досить з ранку вивчити одне правило граматики, після обіду вивчити десять нових слів, а ввечері скласти кілька речень використовуючи те, що вивчили сьогодні. Використовуючи такий підхід, через декілька місяців можна буде ясно спілкуватись зі своїми партнерами з Іспанії.
5. Після виконання кожного діла великого або проміжного, не забудьте себе похвалити.
Справу завершено – викреслюйте і похваліть себе! При такому підході дуже збільшується ентузіазм. Також потрібно заохочувати себе за виконану справу. Розмір заохочення нехай залежить від розміру і серйозності справи. Від чашки смачного чаю з тортом, до шопінгу і поїздки на домініканські острови.
6. Останнє правило завершеної справи – підбиття підсумків.
Найкраще підсумки підводити раз в тиждень, місяць, півроку і рік. Це допоможе подивитися на всю виконану роботу з боку, виділити свої позитивні якості і моменти, в яких потрібно розвиватися або використовувати інший підхід. Також підведення підсумків допоможе здійснити особистісне зростання і перейти до виконання наступних цілей.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами